shoarmaquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen er komt iemand pizza eten vanavond. Hij is een vleeseter en ik niet. Wat is een lekkere pizza combinatiie?
60+ vriend van mij duikt nog steeds regelmatig de moshpit inquote:Op zondag 28 december 2025 13:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Of een moshpit. Bejaarden de tyfus in beuken
Heb je een date?quote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen er komt iemand pizza eten vanavond. Hij is een vleeseter en ik niet. Wat is een lekkere pizza combinatiie?
TR gezet.quote:
Salami is altijd goed, of prosciutoquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alleen als we daarna mensen in hun ogen gaan schoppen
Ik had een avond een keertje een stuk of 4 delirium op. Was die avond toen ajax madrid met 4-1 versloeg. Ik ging blijkbaar later nog naar de karaoke met een maat en trok daar mijn shirt uit toen You can leave your hat on van Joe Cocker erop kwam. Ik kon me daar niks meer van herinnerenquote:
Meatlovers deluxe met extra peperoniquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
geen TT beste TTquote:Op zondag 28 december 2025 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dagooo als je kaapt doe dan iig een titel
Ja maar die staat zo te zien niet in het cafequote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
60+ vriend van mij duikt nog steeds regelmatig de moshpit in
Ik was vorig jaar bij Madness. Bij Nightboat ontstond er echt een zieke moshpit van 60+ersquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
60+ vriend van mij duikt nog steeds regelmatig de moshpit in
Mijn lavendel LAT relatie komt eten ja.quote:
Alles wat nodig is staat er al in inderdaad.quote:
Bohhh die wedstrijd was wel echt broekje uit hoor.quote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een avond een keertje een stuk of 4 delirium op. Was die avond toen ajax madrid met 4-1 versloeg. Ik ging blijkbaar later nog naar de karaoke met een maat en trok daar mijn shirt uit toen You can leave your hat on van Joe Cocker erop kwam. Ik kon me daar niks meer van herinneren![]()
![]()
Ik kan het dus warm aanbevelen.
daarna 40 ambulances?quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij Madness. Bij Nightboat ontstond er echt een zieke moshpit van 60+ers
Iets met kaas?quote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens moet je een hond geen pizza voerenquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |