Tonnoquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen er komt iemand pizza eten vanavond. Hij is een vleeseter en ik niet. Wat is een lekkere pizza combinatiie?
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bohhh die wedstrijd was wel echt broekje uit hoor.
NU MOET MADRID ER HONDERD MAKEN.
Note to self - geen 4 delirium drinken 11 januari dusquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een avond een keertje een stuk of 4 delirium op. Was die avond toen ajax madrid met 4-1 versloeg. Ik ging blijkbaar later nog naar de karaoke met een maat en trok daar mijn shirt uit toen You can leave your hat on van Joe Cocker erop kwam. Ik kon me daar niks meer van herinneren![]()
![]()
Ik kan het dus warm aanbevelen.
Nee, die is eerder te vinden op een dance feestquote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar die staat zo te zien niet in het cafe
Het nummer of de band?quote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zat gister in de auto tijdens Madness. Dat was wel even geniet0n.
Lasse Schone Godquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.
Het is toch nog lang geen weer voor een Elfstedentocht?quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waar blijven die Noren dan?
Huh?quote:
heerlijke pot was datquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.
You want to break free?quote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij het volgend liedje maar stofzuigen
Of beter. 6 deliriums drinkenquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Note to self - geen 4 delirium drinken 11 januari dus
Je moet dan ook wel kwaliteits tonijn nemenquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
iewll tonijn-pizza. Van die vieze tonijn uit blik
Dan is de pizza niet te betalenquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel kwaliteits tonijn nemen
Ik blijf er tegen vechtenquote:
Die goal van Tadic mocht er ook wel zijnquote:
Ach, arme man, je ziet de stress in zijn ogen.quote:
Ik eet regelmatig tonijn uit blik, lekker!quote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
iewll tonijn-pizza. Van die vieze tonijn uit blik
Jij wilt dat ik strippend you can leave your hat on ga karaokenquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of beter. 6 deliriums drinken
Pauperquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is de pizza niet te betalen
Sooooowwww KOEKOEKquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die goal van Tadic mocht er ook wel zijn
Ik kan hier geen like voor gevenquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig tonijn uit blik, lekker!
die actie van Frenkie op het middenveldquote:
Modric op z'n kont.quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
die actie van Frenkie op het middenveld
hij zit natuurlijk op de zolderquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mexi echt in het cafe zit is hij de meest onzichtbare bezoeker uit. Het blijf wel je fokker natuurlijk
Het korte antwoord is jaquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik strippend you can leave your hat on ga karaoken
dat was echt een geweldig elftalquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Modric op z'n kont.
Legendarische foto.
Nee dat had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen like voor geven
Terechte klachtquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef Arizona het volgende:
Racoon. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Aan hun muziek dus.
Ik ondersteun dit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het korte antwoord is ja
Het lange antwoord is jaaaaa
Hij zit nog in de trein onderweg las ik netquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mexi echt in het cafe zit is hij de meest onzichtbare bezoeker uit. Het blijf wel je fokker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |