Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik bedoel zwaarmoedig, hier in huis: mijn vriendin heeft een stevige spierbouw en haar dochtertje begint dat ook te krijgen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Neem maar een bakkie koffie en relax
[..]
[..]
Vind dit niet zwaar, ik maak er juist een grapje over.
Meisjes moeten luisteren zeg je, als mama luisterde naar jou dan had je een hele leuke tijd samen en gingen jullie leuke dingen doen en dingen uitproberen samen. Was niet zwaarmoedig bedoeld
Ik zeg: "je dochtertje lijkt precies op jou qua spierbouw!"
Zij: "Ik heb een heel zwaar leven gehad met zwaar werken, en dus zal mijn lichaam veel sneller slijten en zal ik in de toekomst veel gezondheidsklachten krijgen!"![]()
Ow, zulke dingen steeds, dan kun je amper iets opmerken...quote:Op zondag 28 december 2025 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zwaarmoedig, hier in huis: mijn vriendin heeft een stevige spierbouw en haar dochtertje begint dat ook te krijgen.
Zij: "Ik heb een heel zwaar leven gehad met zwaar werken, en dus zal mijn lichaam veel sneller slijten en zal ik in de toekomst veel gezondheidsklachten krijgen!"![]()
Ik snap dat je steeds minder dingen zegt.![]()
Of als we een docu kijken over native mensen die in de jungle wonen in haar land, waar ze koeien houden.
Zij, op een nostalgische toon: "Dat heb ik vroeger ook gedaan, in de jungle gewoond en koeien gehouden. We hadden een hutje gebouwd en ik heb me prima weten te redden."
Ik: "Oh wauw, dat is zo bijzonder!"
Zij, gelijk op een dramatische toon: "Ja mijn leven is zo zwaar, ik moest dat wel doen omdat ik zo arm was!"
En veel meer van dit soort dingen. Je kunt nergens positief over doen, geen onderwerp aansnijden of het krijgt gelijk een melancholische twist.
"Ik zal waarschijnlijk pas geluk in mijn leven vinden als mijn kinderen eenmaal volwassen zijn."![]()
Zo zwaarmoedig steeds, en ze heeft het mooiste bezit van alles: een kind!quote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef ToT het volgende:
Of als we een docu kijken over native mensen die in de jungle wonen in haar land, waar ze koeien houden.
Zij, op een nostalgische toon: "Dat heb ik vroeger ook gedaan, in de jungle gewoond en koeien gehouden. We hadden een hutje gebouwd en ik heb me prima weten te redden."
Ik: "Oh wauw, dat is zo bijzonder!"
Zij, gelijk op een dramatische toon: "Ja mijn leven is zo zwaar, ik moest dat wel doen omdat ik zo arm was!"
En veel meer van dit soort dingen. Je kunt nergens positief over doen, geen onderwerp aansnijden of het krijgt gelijk een melancholische twist.
en dat er zat mensen zijn die zouden tekenen voor het leven dat zij heeft....![]()
O zo, ik dacht dat je ons bedoelde.quote:Op zondag 28 december 2025 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zwaarmoedig, hier in huis: mijn vriendin heeft een stevige spierbouw en haar dochtertje begint dat ook te krijgen.
Zij: "Ik heb een heel zwaar leven gehad met zwaar werken, en dus zal mijn lichaam veel sneller slijten en zal ik in de toekomst veel gezondheidsklachten krijgen!"
Ik zou mij er niet te veel meer van aantrekken ToT Je moet je tijd uitzitten en het voor de kinderen zo makkelijk en leuk mogelijk houden. Laat haar lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik denk dat ze hulp nodig heeft, maar dan van een professional. Dit kun jij niet oplossenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Juist!quote:Op zondag 28 december 2025 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zwaarmoedig steeds, en ze heeft het mooiste bezit van alles: een kind!
en dat er zat mensen zijn die zouden tekenen voor het leven dat zij heeft....
In het begin ging ik er wel steeds op in om haar de mooie dingen van het leven te laten zien, maar dat heb ik inmiddels wel opgegeven. Komt ook zwaar ondankbaar op me over, dat ze nog steeds zo'n slecht leven zou hebben.![]()
Wauw jij bent gestegen zegquote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, zulke dingen steeds, dan kun je amper iets opmerken...![]()
Ik snap dat je steeds minder dingen zegt.![]()
MK ook al
Jullie snoepen mijn punten weg![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft het ook wel zwaar qua schulden, inkomen, problemen in de familie enz.quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat ze hulp nodig heeft, maar dan van een professional. Dit kun jij niet oplossen
Nu raakt ze binnenkort haar huis en haar bedrijfje kwijt. Ik kom met allerlei adviezen, maar daar doet ze niets mee.
Gelukkig is ze wel bezig naar alternatieven te zoeken nu.
Maar ik merk sowieso dat ze met haar gedachten echt alleen bij haar eigen land zit. Niets hier in Nederland kan haar ook maar iets boeien.
Die moet gewoon terug gaan en daar blijven. Misschien daar een vent zoeken, maar niet in het buitenland.
Ze zit me ook echt te vaak te hinten naar dat ze geldproblemen heeft en op korte termijn geld nodig heeft.......mij niet aankijken hoor! Ik heb de afgelopen tijd al een paar keer geld overgemaakt en daar stop ik echt mee.![]()
En ik plaats niet eens keiharde Dotbolken.....quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw jij bent gestegen zeg![]()
MK ook al
Jullie snoepen mijn punten weg![]()
![]()
![]()
ja anders zit je straks bij zo'n tv programma aan tafelquote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft het ook wel zwaar qua schulden, inkomen, problemen in de familie enz.
Nu raakt ze binnenkort haar huis en haar bedrijfje kwijt. Ik kom met allerlei adviezen, maar daar doet ze niets mee.
Maar ik merk sowieso dat ze met haar gedachten echt alleen bij haar eigen land zit. Niets hier in Nederland kan haar ook maar iets boeien.
Die moet gewoon terug gaan en daar blijven. Misschien daar een vent zoeken, maar niet in het buitenland.
Ze zit me ook echt te vaak te hinten naar dat ze geldproblemen heeft en op korte termijn geld nodig heeft.......mij niet aankijken hoor! Ik heb de afgelopen tijd al een paar keer geld overgemaakt en daar stop ik echt mee.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat snap ik ook wel met alles wat daar speelt, ze h ad nooit hier moeten komen en eerst haar problemen op moeten lossen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft het ook wel zwaar qua schulden, inkomen, problemen in de familie enz.
Ze zit me ook echt te vaak te hinten naar dat ze geldproblemen heeft en op korte termijn geld nodig heeft.......mij niet aankijken hoor! Ik heb de afgelopen tijd al een paar keer geld overgemaakt en daar stop ik echt mee.
Maar goed jij kan niet al haar problemen oplossen, je hebt zelf genoeg aan je hoofd en kan je geld zelf goed gebruiken voor jou en miniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee he, dat heb je nog niet eens gedaan Hoe komt dat?quote:Op zondag 28 december 2025 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik plaats niet eens keiharde Dotbolken.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je een keiharde Dotbolk?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee he, dat heb je nog niet eens gedaan Hoe komt dat?![]()
Misschien is ze daarom wel gekomenquote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja anders zit je straks bij zo'n tv programma aan tafel![]()
Ik vind het ook nogal wat dat ze een kind daar heeft achtergelaten voor zo lange tijd. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen ( euhhh Dot dat doe je nu wel)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker schatje doe danquote:
Niet ooordellllleeeeeeennnnquote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is ze daarom wel gekomen![]()
Ik vind het ook nogal wat dat ze een kind daar heeft achtergelaten voor zo lange tijd. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen ( euhhh Dot dat doe je nu wel)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Dit idd!quote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel met alles wat daar speelt, ze h ad nooit hier moeten komen en eerst haar problemen op moeten lossen.
Maar goed jij kan niet al haar problemen oplossen, je hebt zelf genoeg aan je hoofd en kan je geld zelf goed gebruiken voor jou en mini![]()
Die zoon is al wel eerder langere tijd bij een familielid geweest, maar sinds een week of zo begint ze hem wel ineens flink te missen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is ze daarom wel gekomen![]()
Ik vind het ook nogal wat dat ze een kind daar heeft achtergelaten voor zo lange tijd. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen ( euhhh Dot dat doe je nu wel)![]()
Probeer het dan los te laten ToT laat haar problemen niet jou probleem wordenquote:
Probeer het de laatste weken uit te zingen is mijn advies.
Ga desnoods alleen met de kids op stap leuke dingen doen zowel binnen als buitenshuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het dochtertje zegt de laatste tijd trouwens wel steeds tegen mama dat ze nu meer Nederlandse is dan Cambodjaanse!
Wordt wel weer een hele omschakeling voor haar straks, hoewel ze wel enorm blij is dat ze straks weer naar school mag.![]()
Precies!quote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het dan los te laten ToT laat haar problemen niet jou probleem worden
Probeer het de laatste weken uit te zingen is mijn advies.
Ga desnoods alleen met de kids op stap leuke dingen doen zowel binnen als buitenshuisKomt ook echt wel in orde hoor.
![]()
logischquote:Op zondag 28 december 2025 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zoon is al wel eerder langere tijd bij een familielid geweest, maar sinds een week of zo begint ze hem wel ineens flink te missen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja tot een week geleden of zo had ze dat probleem helemaal niet, maar nu gaan ze elkaar binnenkort weer zien en dan veranderen de gevoelens ook wel.quote:![]()
![]()
Ja idd.quote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tot een week geleden of zo had ze dat probleem helemaal niet, maar nu gaan ze elkaar binnenkort weer zien en dan veranderen de gevoelens ook wel.
Snap ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het een maand geleden al opgegeven haar Nederlands te proberen te leren; de interesse is er absoluut niet.
Mochten we om wat voor reden dan ook wél met elkaar door willen gaan, dan zal het echt jaren duren voor ze de taal voldoende onder de knie heeft om de basis immigratie examens te doen. Het gaat allemaal echt het ene oor in en het andere oor weer uit.
Haar dochtertje probeert haar soms nog wat uit te leggen, maar het boeit haar gewoon totaal niet.![]()
Bolk balk Bulk bilkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat wil ze hier dan? Wat wil ze van jou?quote:Op zondag 28 december 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb het een maand geleden al opgegeven haar Nederlands te proberen te leren; de interesse is er absoluut niet.
Mochten we om wat voor reden dan ook wél met elkaar door willen gaan, dan zal het echt jaren duren voor ze de taal voldoende onder de knie heeft om de basis immigratie examens te doen. Het gaat allemaal echt het ene oor in en het andere oor weer uit.
Haar dochtertje probeert haar soms nog wat uit te leggen, maar het boeit haar gewoon totaal niet.
Heeft ze dat recent nog gezegd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk die kat
Jij hebt al genoeg punten
GarpjeeeeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt niet, je kan er nooit genoeg hebbenquote:
Een goede toekomst met mij, samen met haar kinderen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat wil ze hier dan? Wat wil ze van jou?
Heeft ze dat recent nog gezegd?![]()
![]()
Maar jij bent niet de oplossing voor haar problemen. Alleen dat ga je haar niet aan haar verstand kunnen peuterenquote:Op zondag 28 december 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een goede toekomst met mij, samen met haar kinderen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze maanden haar op bezoek was ook bedoeld om te kijken of het zou klikken, toch? Helaas doet het dat niet. Maar dat betekent niet dat dit "verloren tijd" is, of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een goede toekomst met mij, samen met haar kinderen.![]()
Waar is grotetijd eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2025 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze maanden haar op bezoek was ook bedoeld om te kijken of het zou klikken, toch? Helaas doet het dat niet. Maar dat betekent niet dat dit "verloren tijd" is, of hoe je het ook wilt noemen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies, we hebben ook wel leuke dingen meegemaakt.quote:Op zondag 28 december 2025 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze maanden haar op bezoek was ook bedoeld om te kijken of het zou klikken, toch? Helaas doet het dat niet. Maar dat betekent niet dat dit "verloren tijd" is, of hoe je het ook wilt noemen.
En tja; zij kwam hier met de gedachte: "Ik heb een vriendje in Europa, wij houden van elkaar en ik ga met mijn kinderen bij hem wonen. Deze vakantie is om elkaar beter te leren kennen voor ik hier kom wonen."
Alleen haar idee van liefde is wel anders dan hoe men het hier in het westen ziet.![]()
Die heeft toch weer veel problemen met allerlei mensen op het forum gekregen en is toen weer vertrokken?quote:![]()
Oh helemaal ?quote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heeft besloten weg te gaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer. Straks is er niemand meer overquote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft toch weer veel problemen met allerlei mensen op het forum gekregen en is toen weer vertrokken?
Nou, een enorme stier af en toe. Of een olifant in een porseleinkast.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik kon hem wel waarderen, ook met zijn stier in een porseleinkast-gedrag.![]()
Dit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik kon hem wel waarderen, ook met zijn stier in een porseleinkast-gedrag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die werd hier weer gevolgd door zijn stalkers en is toen vertrokkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FOK! is al een jaar of 25 aan het afsterven, maar het is wel steeds meer in een stroomversnelling aan het komen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer. Straks is er niemand meer over![]()
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaanquote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer. Straks is er niemand meer overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt volledig nieuw in DTS, ziet kree op z'n kree's posten en denkt gelijk zijn hele psyche te kunnen doorgronden en probeert hem er op aan te kunnen spreken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een enorme stier af en toe. Of een olifant in een porseleinkast.
Niet dat hij ongelijk had in wat hij zei, maar ehhh....zoals toen gezegd werd: "Read the room".![]()
![]()
Kwamen die hem opnieuw opzoeken toen hij onder deze naam terug kwam?quote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaan![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaan
Dat inderdaad. En kritiek dat hier bolk werd geroepen en dat hier een spelletje wordt gespeeld, dat vond ie maar vervelendquote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt volledig nieuw in DTS, ziet kree op z'n kree's posten en denkt gelijk zijn hele psyche te kunnen doorgronden en probeert hem er op aan te kunnen spreken.
Niet dat hij ongelijk had in wat hij zei, maar ehhh....zoals toen gezegd werd: "Read the room".![]()
![]()
Komt wel weer terug.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Oh. BolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaanquote:Op zondag 28 december 2025 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwamen die hem opnieuw opzoeken toen hij onder deze naam terug kwam?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Hoe naar mensen ook kunnen zijn he, ik snap dat echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bolkmiepquote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaan
Hij wilde nog naar de DTS meet trouwens, maar dat lukte niet vanwege een familieavond ofzo.![]()
Dat waren die lui die hem irl stalkten en een baksteen door zijn ruit hadden gepleurd?quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaan![]()
Nee, het is soms onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe naar mensen ook kunnen zijn he, ik snap dat echt niet![]()
Maar goed laten we het er maar niet al te veel er over hebben. Geen slapende honden wakker maken.
Vroeg of laat komen mensen heus wel weer eens loerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet te volgen soms.quote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is soms onbegrijpelijk.
Maar goed bakkie koffie doen
Ik heb wel eens een slapende hond wakker gemaakt
Werkt dat?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Kut en Bolk dan masrYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Zie je. Gelijk een tikfout.
Juist. Ik wilde net verse gaan halenquote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te volgen soms.
Maar goed bakkie koffie doen
[ afbeelding ]
Net een noedels soep gehad. Straks even naar de winkel voor avondeten. Geen pizza hoor.![]()
![]()
Sinds wanneer moet Yvonne integrerenquote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Jij integreert sneller dan mijn vriendin!
Wat gaat het worden vanavond?quote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Juist. Ik wilde net verse gaan halen
Net een noedels soep gehad. Straks even naar de winkel voor avondeten. Geen pizza hoor.
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In DTS?quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet Yvonne integrerenHier is ze nog niet door een bushokje heen getyft!
![]()
![]()
Hou je tengels maar even thuis. Het is potdorie zondagquote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In DTS?Hier is ze nog niet door een bushokje heen getyft!
Ben je zwanger?quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat het worden vanavond?
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nasi!quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappel![]()
magnetron denk of pizza diepvriesquote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappel
of als ik heel veel zin heb nog wat bestellen.Do what you love, love what you do!![]()
Zal moeilijk gaan, mijn inboedel is er grotendeels uit en de eitjes zijn opquote:
Bestellen is makkelijker - dan hoef je het niet warm te maken of in de ping te stoppen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
magnetron denk of pizza diepvries
of als ik heel veel zin heb nog wat bestellen.![]()
![]()
* Moeraskat noteert: GG eet nasi vanavond
Eet jij best vaak of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Moeraskat noteert: Dot haar eitjes zijn op.
* Moeraskat noteert: ToT eet vaker nasi dan aardappels met mosterd.
Owja, dat kan ik ook wel doen vanavond.quote:Op zondag 28 december 2025 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder vaak dan aardappeltjes met mosterd!![]()
Maarum houden jullie bij wat iedereen eet?![]()
![]()
* Moeraskat noteert: Nasi is het lievelingseten van GG.
* Moeraskat noteert: Kree gaat pizza bestellen.
* Moeraskat noteert: Pinnen eet vis vanavond.
ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.quote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bestellen is makkelijker - dan hoef je het niet warm te maken of in de ping te stoppen.
Chineesje bestellen is wel optie nog
Do what you love, love what you do!![]()
* Moeraskat noteert: Pinnen eet wraps vanavond.
kost weer 30E ofzo, maarja eet er ook 3 keer van, LOL. dik kan het nu betalen dus waarom niet denk ik ook wel eens. Was vroeger anders.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.
Chineesje bestellen is wel optie nogDo what you love, love what you do!![]()
Of zelf koken....quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.
Chineesje bestellen is wel optie nog![]()
![]()
* Moeraskat noteert: GG heeft kosten besparend advies voor Kree.
Ja, maar hij doet er niets meequote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: GG heeft kosten besparend advies voor Kree.[ afbeelding ]![]()
![]()
* Moeraskat noteert: Kree slaat het advies gepassioneerd in de wind.
nou weet je moeras, ik let onwijs niet zo meer op kosten. En kan het wel? want aantal jaren terug moest wel.
Want gewoon rood elke maand enzo???
Maar oke dat is gelukkig opgelost nu, en denk ik, tja moet ik er nu onwijs op letten?
denk wel geef mss wat te veel uit, maar al met al kom ik er nog prima rond mee zo voor mezelf
mss voordeel van vrijgezel en geen kinderen
* Moeraskat noteert: Kree komt prima rond en heeft z’n zaakjes op orde.
geen geld zorgen iigquote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Kree komt prima rond en heeft z’n zaakjes op orde. [ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
* Moeraskat noteert: Kree heeft geen geldzorgen.
jaja noteer maar, nu niet iig...quote:Op zondag 28 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Kree heeft geen geldzorgen.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Eet bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
* Moeraskat noteert: Yvonne maakt iets met Laurier en Bier van knorretjes.
En gebeurd met punten halenquote:
Dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
https://www.foodiesmagazi(...)des-bier-en-laurier/
Ik ga deze maken
Het is vooral wachten.
30 minuten bereidingstijd, ca. 1 uur en 30 minuten wachttijd![]()
O dat ziet er lekker uit, heb hem opgeslagenquote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik ga deze makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Moeraskat noteert: Dott zit weer te lachen.
oud Hollands stoofpotje, altijd goedquote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik ga deze maken
* Moeraskat noteert: GG bedenkt snode plannen.
Ik doe het in de slowcooker, kan ik Darts kijken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit.
Het is vooral wachten.
30 minuten bereidingstijd, ca. 1 uur en 30 minuten wachttijd
Darts bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ben je aan het notuleren?quote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: GG bedenkt snode plannen.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Moeraskat noteert: Dot is een nieuwsgierige Aagje….
ik ben wel fan trouwens van andijvie stampot met gehaktbal erbij ofzo.
het is lekker makkelijk te maken ook welen niet duur.
spekkies erbij evt.Do what you love, love what you do!![]()
* Moeraskat noteert: Pinnenmutske is een notaris en heeft een akte met daarin geheime afspraken.
Die is ook als gemaksmaaltijd te krijgen voor in de ping.quote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef kree het volgende:
ik ben wel fan trouwens van andijvie stampot met gehaktbal erbij ofzo.
het is lekker makkelijk te maken ook welen niet duur.
spekkies erbij evt.![]()
weet ik en en doe, maar zelf gemaakt is beterquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is ook als gemaksmaaltijd te krijgen voor in de ping.
Doe je dat wel eens, zelf maken?quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en en doe, maar zelf gemaakt is beter![]()
* Moeraskat noteert: Andijviestamppot met ballen.
jawel, en kan ik er ook dagen van eten. maar ga ook wel voor gemak moet ik zeggen vaak.quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je dat wel eens, zelf maken?Do what you love, love what you do!![]()
Dot vind het irriequote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Dot is een nieuwsgierige Aagje…. [ afbeelding ]
in t volgende jaar mss en zal beetje letten op de camera angles enzo.quote:. bedoel heb alleen mobiel daar is dat allemaal mee gefilmd.
* Moeraskat noteert: Dot maakt zich druk op zondag om iets voor 2.
Doe dat en post het op FOK Facebookquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef kree het volgende:
moet weer eens kook videotje doen denk ofzoLOL
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
HalloA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Bolktijd?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nu al weer bolk tijd?
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedemiddag gebrokenglas
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
krijg er geen cent voor trouwens dat YouTube, dus of moeten jullie allemaal abo worden ofzo?
LOL
het is voor de LOL dus en als ik er zin in heb
Lolquote:Op zondag 28 december 2025 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat en post het op FOK Facebook
Kree heeft ook liedjes gemaakt, een over mij en een over zichzelf
* Moeraskat noteert: Lovely ziet er knap uit vandaag.
Hey Lovely
ja hahaha.quote:Op zondag 28 december 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol
Kree heeft ook liedjes gemaakt, een over mij en een over zichzelfDo what you love, love what you do!![]()
Mispoesquote:
Hallo Dottekequote:
moet zeggen. het was niet helemaal AI want gaf er nog wel wat input voor ook om dingen te veranderen, zoals ik jou ken bv.
Maargoed heb er niet zo moeite mee om het ook over mezelf maar eens te laten bedenken. en kwam best grappige liedjes uit
GebrokenglasbolkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
* Moeraskat noteert:
Mensen ontwaken langzaam na drie kerstdagen
Er moet morgen weer gewerkt worden. Nou, nog even niet aan denken....quote:Op zondag 28 december 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert:
Mensen ontwaken langzaam na drie kerstdagen [ afbeelding ]![]()
Geeeeeeeeeeeen 180 bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik ben al vanaf 8 uur uit bed hoorquote:Op zondag 28 december 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert:
Mensen ontwaken langzaam na drie kerstdagen [ afbeelding ]En van alles al gedaan in huis
* Moeraskat noteert: Lovely had een productieve zondag en was op tijd uit bed.
PlopA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ben ondertussen met de boekhouding van mijn vrijwilligerswerk bezig en het klopt inetquote:Op zondag 28 december 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Dot maakt zich druk op zondag om iets voor 2.
[ afbeelding ]dan word ik kriegel van
Tot welk jaar bewaren jullie belangrijke papier eigenlijkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
morgen ik weer, heb wel 2 januari vrij genomen, maar dat was beetje no brainer voor lang weekend.quote:Op zondag 28 december 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er moet morgen weer gewerkt worden. Nou, nog even niet aan denken....
niet dat ik niks t doen heb dan of veel ga doen met oudejaar trouwens. denk blijf lekker thuis met beetje oke film die ik nu voor 3 euro p/m heb van alle diensten.
tja wilde legaal doen, maarja moeten ze het maar neit zo fucking dom duur maken en dat je ze allen moet hebben.
sorry Netflix/hbo/etcDo what you love, love what you do!![]()
Ligt er aan wat belasting 7 jaar Hoeft maar 5 eigenlijk als je geen bedrijf hebt.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
Tot welk jaar bewaren jullie belangrijke papier eigenlijk
en sommige stukken 5 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot ik weer een grote opruimactie in m'n bol krijg.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
Tot welk jaar bewaren jullie belangrijke papier eigenlijk![]()
![]()
lol of het moet heel belangrijk zijn, maar meestal 20 seconden, toch altijd online na te zoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat belasting 7 jaar
en sommige stukken 5 jaarDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
lol of het moet heel belangrijk zijn, maar meestal 20 seconden, toch altijd online na te zoeken.!!!
![]()
![]()
Heb nog zoveel papier van 15 jaar terugquote:Op zondag 28 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat belasting 7 jaar Hoeft maar 5 eigenlijk als je geen bedrijf hebt.
en sommige stukken 5 jaar
Ik ga daar volgende week maar eens aan beginnenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot ik weer een grote opruimactie in m'n bol krijg.
Ik heb toevallig anderhalve maand geleden of zo een mega lading papieren zitten versnipperen en weggooien.
Zaten volgens mij nog papieren tussen van 2 koopwoningen geleden!![]()
![]()
Jij hebt geen mappen met papieren ?
Ja dat kan dan idd wel weg, ach je stop het snel maar weer in de mapquote:Op zondag 28 december 2025 14:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb toevallig anderhalve maand geleden of zo een mega lading papieren zitten versnipperen en weggooien.
Zaten volgens mij nog papieren tussen van 2 koopwoningen geleden!
lol doe ik echt btw? heb sommige niet eens geopend nog van pensioenfonds ofzo eicc.quote:
Weet alweer lang verhaal en boeie tis status update. ik haal belangrijke wel open, maar liggen ook binnen 20 seconden in de bakDo what you love, love what you do!![]()
Van 30 jaar geleden?quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel, deels ligt het log in een kist!
Maar die mappen bevatten wel de oudste papieren!
Ja ik vond dat van die 20 seconden geinig!quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol doe ik echt btw? heb sommige niet eens geopend nog van pensioenfonds ofzo eicc.
Weet alweer lang verhaal en boeie tis status update. ik haal belangrijke wel open, maar liggen ook binnen 20 seconden in de bak
Maar je hebt gelijk hoor!
Van een paar dingen bewaar ik wel wat oude papieren als een reminder.
Zo heb ik nog ergens een lijfrentepolis, maar ik weet bij God niet meer bij welke maatschappij dat is, en ik kan er geen enkel papier van terug vinden!![]()
![]()
Ik nog wel van langer terug.. en de mappen worden dan ook als maar dikker..quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat niet, maar sowieso wel > 10 jaar oud.
Ach heb ik wat te doen in het nieuwe jaarA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
is ook zo en moet iedereen zelf bedenken wat ze bewaren, in mijn ervaring het is er digitaal ook wel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vond dat van die 20 seconden geinig!
Maar je hebt gelijk hoor!
Van een paar dingen bewaar ik wel wat oude papieren als een reminder.
Zo heb ik nog ergens een lijfrentepolis, maar ik weet bij God niet meer bij welke maatschappij dat is, en ik kan er geen enkel papier van terug vinden!
Kun je ook nog mening over hebben dat, maargoed denk ook niet dat je nog ver komt met alleen een kopie a4 ergens ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik bewaar alles. Het neemt niet heel veel ruimte in, dus waarom niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
Tot welk jaar bewaren jullie belangrijke papier eigenlijk![]()
O dan heb je heel wat op te ruimenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nog zoveel papier van 15 jaar terug
Nee dat misschien niet, maar op den duur is de map wel volquote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bewaar alles. Het neemt niet heel veel ruimte in, dus waarom niet.
Yes..quote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je heel wat op te ruimenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee ik denk er ook zo over, maar ik zorg dat ik van zo veel mogelijk dingen wel 1 papier heb, zodat ik nog weet wat ik heb.quote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en moet iedereen zelf bedenken wat ze bewaren, in mijn ervaring het is er digitaal ook wel.
Kun je ook nog mening over hebben dat, maargoed denk ook niet dat je nog ver komt met alleen een kopie a4 ergens ofzo.![]()
![]()
Dat klopt. Heel veel is digitaal tegenwoordig. Al die loonstroken die ik thuisgestuurd kreeg vroeger zijn nu pdf bestanden. Nou, prima.quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat misschien niet, maar op den duur is de map wel vol![]()
niet onverstandig, weet niet trouwens? hebben jullie wel eens aangetekende post gehad?quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik denk er ook zo over, maar ik zorg dat ik van zo veel mogelijk dingen wel 1 papier heb, zodat ik nog weet wat ik heb.
Ik wel nl van de rechtbank enzo, dus je zou zeggen belangrijk.
LOL NL post dumpt het gewoon in je brievenbus zonder handtekening......Do what you love, love what you do!![]()
Ik bewaar of administratie wel, of niet.
Ik bewaar verder bepaalde schoolwerkjes van Kitten.
Diploma’s
Kaarten
Facturen grote aankopen
Arbeidscontracten
Abonnement overeenkomsten etc.
Eigen schoolboeken
Andere officiële documenten
Ik bewaar alles per jaar in mappen. Die staan netjes geordend in op de zolder in de schuur in een stellingkast. Begin van m’n administratie is 1988.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelden, maar sinds corona hoef je volgens mij bijna nergens meer zelf voor te tekenen!quote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
niet onverstandig, weet niet trouwens? hebben jullie wel eens aangetekende post gehad?
Ik wel nl van de rechtbank enzo, dus je zou zeggen belangrijk.
LOL NL post dumpt het gewoon in je brievenbus zonder handtekening......![]()
![]()
Dat is dan wel weer beter. Net zoals je vroeger altijd bankafschriften kreeg..quote:Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Heel veel is digitaal tegenwoordig. Al die loonstroken die ik thuisgestuurd kreeg vroeger zijn nu pdf bestanden. Nou, prima.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik krijg diverse keren per jaar aangetekende post.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
netjes hoor. LOL was het bij maar zo georganiseerdquote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik bewaar of administratie wel, of niet.
Ik bewaar verder bepaalde schoolwerkjes van Kitten.
Diploma’s
Kaarten
Facturen grote aankopen
Arbeidscontracten
Abonnement overeenkomsten etc.
Eigen schoolboeken
Andere officiële documenten
Ik bewaar alles per jaar in mappen. Die staan netjes geordend in op de zolder in de schuur in een stellingkast. Begin van m’n administratie is 1988.
Jawelquote:Op zondag 28 december 2025 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden, maar sinds corona hoef je volgens mij bijna nergens meer zelf voor te tekenen!
Die heb ik nog in smalle mappen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer beter. Net zoals je vroeger altijd bankafschriften kreeg..![]()
Vond dat grappig voor later. Zie wat ik verdiende en uitgaf destijds. Weggooien kan altijd nog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit.quote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik nog in smalle mappen.![]()
Vond dat grappig voor later. Zie wat ik verdiende en uitgaf destijds. Weggooien kan altijd nog.![]()
Oh echt,dat heb ik allemaal niet meerquote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik nog in smalle mappen.![]()
Vond dat grappig voor later. Zie wat ik verdiende en uitgaf destijds. Weggooien kan altijd nog.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Niet alle. Maar nog wel een mapje van de Postbank.quote:Op zondag 28 december 2025 14:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt,dat heb ik allemaal niet meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb 1 plankje in kast met boeken en cursussen die ik gedaan heb. daar zitten ook certificaten bij./
Mijn "echte" diploma's dus LTS MTS HBO P heb ik wel apart.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en omdat alles in mapjes zit, is dat ook zo gedaan.quote:
Alle diploma’s liggen in een brandkluis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
haha ja je zou er over gaan denken he om die dingen te bewaren?quote:Op zondag 28 december 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Alle diploma’s liggen in een brandkluis.
Maargoed digitaal zijn ze sneller te achterhalen meestal.
Leuk om later terug te kijken met of zonder kinderen of kleinkinderen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oudere vaak niet, en van (interne) cursussen vaak ook niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja je zou er over gaan denken he om die dingen te bewaren?
Maargoed digitaal zijn ze sneller te achterhalen meestal.![]()
Nee. Want gewaarmerkt papier. En online telt niet voor officiële aanvragen. Moet je weer geld betalen om een duplicaat te krijgen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja je zou er over gaan denken he om die dingen te bewaren?
Maargoed digitaal zijn ze sneller te achterhalen meestal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat ook.quote:Op zondag 28 december 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oudere vaak niet, en van (interne) cursussen vaak ook niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hahaha ja geniet er altijd van die 5,5 net gehaald op hboquote:Op zondag 28 december 2025 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk om later terug te kijken met of zonder kinderen of kleinkinderen.
Oké.quote:Op zondag 28 december 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja geniet er altijd van die 5,5 net gehaald op hboWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klopt daarom heb ik de officiële nog wel. Al die cursussen en dingen certificaten voor alles en nog wat, hou ze niet bij/. mag mijn werk voor me doen denk ik maar. omdat ook meestal specifiek voor dat is.quote:Op zondag 28 december 2025 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Want gewaarmerkt papier. En online telt niet voor officiële aanvragen. Moet je weer geld betalen om een duplicaat te krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Even alles uit printen, voordat FOK! op zwart gaatquote:Op zondag 28 december 2025 14:31 schreef ToT het volgende:
Zolang m'n FOK! pohi maar voor het nageslacht bewaard blijft!
@:yvonne
Ik heb iets meer verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom heb ik de officiële nog wel. Al die cursussen en dingen certificaten voor alles en nog wat, hou ze niet bij/. mag mijn werk voor me doen denk ik maar. omdat ook meestal specifiek voor dat is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
479.062 posts + de context waarin alles gepost is?quote:Op zondag 28 december 2025 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even alles uit printen, voordat FOK! op zwart gaat![]()
![]()
had het er laatst nog over met leidinggevende en collega/quote:
Ik heb eigenlijk geen spijt dat ik met HBO gestopt ben toen?
T ging niet meer met overlijden van mijn pa drama in gezin en etc.
Nog steeds geen spijt van dat ik gewoon mbo elektro werk ging doen. En sterker nog en wil niet opscheppen. merk ik dat ik veel meer kennis heb als wat de reguliere student die nu van mbo komt.Do what you love, love what you do!![]()
Is wel heel veel hequote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
479.062 posts + de context waarin alles gepost is?![]()
Tja als je van een HBO af komt en je hebt na je MBO veel werkervaring opgedaan en cursussen gedaan, dan zul je ongetwijfeld wel meer kennis hebt van iemand die vers van een MBO af komt idd.quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
had het er laatst nog over met leidinggevende en collega/
Ik heb eigenlijk geen spijt dat ik met HBO gestopt ben toen?
T ging niet meer met overlijden van mijn pa drama in gezin en etc.
Nog steeds geen spijt van dat ik gewoon mbo elektro werk ging doen. En sterker nog en wil niet opscheppen. merk ik dat ik veel meer kennis heb als wat de reguliere student die nu van mbo komt.![]()
Bijna een half miljoen....quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
479.062 posts + de context waarin alles gepost is?![]()
![]()
En dat terwijl ik in de eerste maanden hier nauwelijks gepost heb, en ook wel eens lange retraites heb gehouden. (Rage-quit enzo.)quote:![]()
Klinkt logisch....quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je van een HBO af komt en je hebt na je MBO veel werkervaring opgedaan en cursussen gedaan, dan zul je ongetwijfeld wel meer kennis hebt van iemand die vers van een MBO af komt idd.![]()
![]()
Ik ben ook van een HBO naar een MBO gegaan. Echt een fucking verschil zeg, en de leraren zaten me maar naar beneden te trappen omdat ik me moest aanpassen naar het niveau van de rest!quote:
Mijn klas kwam op een gegeven moment zwaar in opstand hier tegen, maar de leraren waren onverbiddelijk.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook van een HBO naar een MBO gegaan. Echt een fucking verschil zeg, en de leraren zaten me maar naar beneden te trappen omdat ik me moest aanpassen naar het niveau van de rest!
Mijn klas kwam op een gegeven moment zwaar in opstand hier tegen, maar de leraren waren onverbiddelijk.![]()
![]()
jawel en dat is nog begrijpelijk ook wel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je van een HBO af komt en je hebt na je MBO veel werkervaring opgedaan en cursussen gedaan, dan zul je ongetwijfeld wel meer kennis hebt van iemand die vers van een MBO af komt idd.
maar moet toch eerlijk bekennen (en help ze he met leren). dat het niveau wel erbarmelijk slecht is die nu van school komen?
Bedoel ff kabel "afknabbelen" met je zijkniptang *gezegd door iemand die mbo had gedaan vniv4)
ja kan dat neit hoor, kun je het voor doen.
Naja op die leeftijd van hun had ik er denk al 10000 gedaan?
of pvc pijpje buigen, ook een mooie.Do what you love, love what you do!![]()
lol het onderwijs is echt te slecht gewoon. of wel te breed denk. we zoeken specialisten>?
precies waarom techniek en met handen doen goed betaald.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het toppunt was toen we de calciumgehalte van een monster moesten meten.quote:
Je moest het aan kokend gedemineraliseerd water toevoegen, een indicator toevoegen en dan een ander stofje druppelsgewijs toevoegen waarbij de indicator een ander kleurtje zou geven als alle calcium was geneutraliseerd door dat andere stofje.
Iedereen in de klas kookte het water met kooksteentjes (omdat het anders ineens klotsend kan overstromen), maar ik dacht: "Wat zit er in steen? Kalk!" en ik koos als enige voor glazen kookpareltjes i.p.v. steentjes.
De hele klas had achterlijk hoge en willekeurige uitslagen (afhankelijk van hoeveel steentjes men had toegevoegd natuurlijk). Mijn uitslag was exact wat er op de verpakking van dat monster stond, veel lager dan dat van de rest.
Ik kreeg een dikke onvoldoende.![]()
Iedereen had daar "idioot" als wachtwoord bij inloggen op het netwerk, en dat kon je niet veranderen "...want jullie zijn allemaal idioten die altijd allemaal hun wachtwoord vergeten! We blijven het niet resetten voor jullie!"![]()
Niet bepaald nee. Ik lees erg veel en lang.quote:
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ook met het afwegen van poedertjes: Ik deed het poeder in een schaaltje, woog het geheel, deed de inhoud in het potje waarin de proef gedaan moest worden en woog het lege schaaltje af en trok dat van het geheel af.
Was fout; gewoon schaaltje op de weegschaal, teller op 0 zetten en dan poeder er op en dat aflezen.
Ja okee, maar er blijft altijd een residu in het schaaltje achter als je hem leeggooit. Dan krijg je weegfouten.
Nee, mijn weegtechniek was fout!![]()
1 aprilquote:Op zondag 28 december 2025 14:49 schreef ToT het volgende:
Ook met het afwegen van poedertjes: Ik deed het poeder in een schaaltje, woog het geheel, deed de inhoud in het potje waarin de proef gedaan moest worden en woog het lege schaaltje af en trok dat van het geheel af.
Was fout; gewoon schaaltje op de weegschaal, teller op 0 zetten en dan poeder er op en dat aflezen.
Ja okee, maar er blijft altijd een residu in het schaaltje achter als je hem leeggooit. Dan krijg je weegfouten.
Nee, mijn weegtechniek was fout!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi![]()
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ische-kust-de-panne/Allemaal lotgenoten van me! Denk dat ik erheen ga
![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Allemaal lotgenoten van me! Denk dat ik erheen ga
![]()
![]()
![]()
Zie dat het meeuwenvoer is. Ben wel ooit eens op mijn jas gepoept door een meeuw. Vrees dat er in de toekomst vervolgstappen komen![]()
Hopelijk hebben jullie allemaal ook een leuke kerst gehadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
50%quote:Op zondag 28 december 2025 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk hebben jullie allemaal ook een leuke kerst gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Ik heb je al tig keer wat gevraagdquote:Op zondag 28 december 2025 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk hebben jullie allemaal ook een leuke kerst gehad![]()
Maar als jij "ook" zegt denk ik van wel![]()
![]()
Zegt iemand die een liedje maakt met chatGPT en dan doet alsof hij het zelf bedacht heeft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ouch!quote:Op zondag 28 december 2025 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Zegt iemand die een liedje maakt met chatGPT en dan doet alsof hij het zelf bedacht heeft.![]()
![]()
hohoho ik zei nooit dat ik zelf bedacht had? tis totaal AI maar ik verdiep me er nog in iig om maar te snappen volgende generatie.quote:Op zondag 28 december 2025 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Zegt iemand die een liedje maakt met chatGPT en dan doet alsof hij het zelf bedacht heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, je zei dat het ook van jezelf was.quote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho ik zei nooit dat ik zelf bedacht had? tis totaal AI maar ik verdiep me er nog in iig om maar te snappen volgende generatie.
dit hobby en muziek maken nog daar aan toe.
Beetje jammer alleen als ik met leerling elektro op pad ben en ze geen bereik hebben met mobiel. dat ze geen flauw idee hebben wat te doen en of het wel veilig is.Do what you love, love what you do!![]()
Als jij met ze op pad bent is het toch veilig? Ook zonder bereik.quote:Op zondag 28 december 2025 15:07 schreef kree het volgende:
dit hobby en muziek maken nog daar aan toe.
Beetje jammer alleen als ik met leerling elektro op pad ben en ze geen bereik hebben met mobiel. dat ze geen flauw idee hebben wat te doen en of het wel veilig is.![]()
deels teksten aangepast dus, rest is AIquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het ook van jezelf was.
ja tuurlijk wel en stop ze dan, maar bedoel geef maar ff aan met wat voor kennis ze van school komen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij met ze op pad bent is het toch veilig? Ook zonder bereik.
wel gelijk in functie trouwens. want ja je hebt toch MBO 4 enzo......
nou dikke lul ik kan ze niet alleen laten, en neem dat heel serieus ook ivm veiligheid.Do what you love, love what you do!![]()
Oh wat vroeg je?quote:Op zondag 28 december 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb je al tig keer wat gevraagd![]()
Maar als jij "ook" zegt denk ik van welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vraag dit he, wat is verschil tussen spanning en stroom en hoe verdeelt dit zich in je elektra netwerkje.
ingestampt dit zijn mij vroeger, als ik ze nu vraag krijg ik ?????Do what you love, love what you do!![]()
Je snapt het pas als je het zelf simpel kunt uitleggen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:12 schreef kree het volgende:
vraag dit he, wat is verschil tussen spanning en stroom en hoe verdeelt dit zich in je elektra netwerkje.
ingestampt dit zijn mij vroeger, als ik ze nu vraag krijg ik ?????![]()
Dat is wel heel simpel uitgelegd!quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je snapt het pas als je het zelf simpel kunt uitleggen.![]()
![]()
![]()
afgezien nog van welke schroevendraaier ze moeten hebben en bitje. mss nog erger dit
bitje?quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef kree het volgende:
afgezien nog van welke schroevendraaier ze moeten hebben en bitje. mss nog erger dit![]()
Zolang ik maar stroom heb, als ik een stekker in het stopcontact stop![]()
juist, ik neem jou het niet kwalijk, wel mensen die dit niet snappen en als zelfde schaal gelijk meelopen als volwaardig elektromonteur.quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef ToT het volgende:
Iets met volt en ampère en ohm en iets onderling vermenigvuldigen of zo.Do what you love, love what you do!![]()
Torx past prima in inbus!quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef kree het volgende:
afgezien nog van welke schroevendraaier ze moeten hebben en bitje. mss nog erger ditDesnoods ff met een hamertje er tegenaan tikken.
![]()
Je weet niet wat een bitje is?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vaste schroevendraaiers vind ik wel prettiger, maar met bitjes kun je wel makkelijker en sneller wisselen en heb je alles bij de hand.quote:![]()
lol ja, ken de shortcuts. maar neit altijd dus als ze echt vast zitten.quote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Torx past prima in inbus!Desnoods ff met een hamertje er tegenaan tikken.
maar gaat het niet om? als ze al weten wat torx is.Do what you love, love what you do!![]()
En het liefst die beide kanten kan opdraaien..quote:Op zondag 28 december 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaste schroevendraaiers vind ik wel prettiger, maar met bitjes kun je wel makkelijker en sneller wisselen en heb je alles bij de hand.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: