Nou, een enorme stier af en toe. Of een olifant in een porseleinkast.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik kon hem wel waarderen, ook met zijn stier in een porseleinkast-gedrag.
Dit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik kon hem wel waarderen, ook met zijn stier in een porseleinkast-gedrag.
Die werd hier weer gevolgd door zijn stalkers en is toen vertrokkenquote:
FOK! is al een jaar of 25 aan het afsterven, maar het is wel steeds meer in een stroomversnelling aan het komen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer. Straks is er niemand meer over
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaanquote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer. Straks is er niemand meer over
Komt volledig nieuw in DTS, ziet kree op z'n kree's posten en denkt gelijk zijn hele psyche te kunnen doorgronden en probeert hem er op aan te kunnen spreken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een enorme stier af en toe. Of een olifant in een porseleinkast.
Kwamen die hem opnieuw opzoeken toen hij onder deze naam terug kwam?quote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaan
quote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet met mensen van het forum, maar iemand van de lui die hem steeds lastig vielen, ze hadden hem gevonden en kwamen posten toen is hij weggegaan
Dat inderdaad. En kritiek dat hier bolk werd geroepen en dat hier een spelletje wordt gespeeld, dat vond ie maar vervelendquote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt volledig nieuw in DTS, ziet kree op z'n kree's posten en denkt gelijk zijn hele psyche te kunnen doorgronden en probeert hem er op aan te kunnen spreken.
Niet dat hij ongelijk had in wat hij zei, maar ehhh....zoals toen gezegd werd: "Read the room".
Komt wel weer terug.quote:
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaanquote:Op zondag 28 december 2025 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwamen die hem opnieuw opzoeken toen hij onder deze naam terug kwam?
quote:
Hey Bolkmiepquote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaan
Dat waren die lui die hem irl stalkten en een baksteen door zijn ruit hadden gepleurd?quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jip hij schijnt beloofd te hebben nooit meer op het forum te posten of zo ( weet het niet meer 100% ) maar zoiets was het wel. Hij is gelijk weggegaan
Nee, het is soms onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe naar mensen ook kunnen zijn he, ik snap dat echt niet
Niet te volgen soms.quote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is soms onbegrijpelijk.
Werkt dat?quote:
Juist. Ik wilde net verse gaan halenquote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te volgen soms.
Maar goed bakkie koffie doen
[ afbeelding ]
Sinds wanneer moet Yvonne integrerenquote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Jij integreert sneller dan mijn vriendin!
Wat gaat het worden vanavond?quote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Juist. Ik wilde net verse gaan halen
Net een noedels soep gehad. Straks even naar de winkel voor avondeten. Geen pizza hoor.
In DTS?quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet Yvonne integreren
Hou je tengels maar even thuis. Het is potdorie zondagquote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In DTS?Hier is ze nog niet door een bushokje heen getyft!
Ben je zwanger?quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat het worden vanavond?
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappel
Nasi!quote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet prei in kerriesaus met ananas en kipfilet in blokjes en een gekookte aardappel
magnetron denk of pizza diepvriesquote:Op zondag 28 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, mijn inboedel is er grotendeels uit en de eitjes zijn opquote:
Bestellen is makkelijker - dan hoef je het niet warm te maken of in de ping te stoppen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
magnetron denk of pizza diepvries
of als ik heel veel zin heb nog wat bestellen.
Eet jij best vaak of niet?quote:
Owja, dat kan ik ook wel doen vanavond.quote:Op zondag 28 december 2025 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder vaak dan aardappeltjes met mosterd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |