Doe dat en post het op FOK Facebookquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef kree het volgende:
moet weer eens kook videotje doen denk ofzoLOL
Lolquote:Op zondag 28 december 2025 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat en post het op FOK Facebook
ja hahaha.quote:Op zondag 28 december 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol
Kree heeft ook liedjes gemaakt, een over mij en een over zichzelf
Mispoesquote:
Hallo Dottekequote:
Er moet morgen weer gewerkt worden. Nou, nog even niet aan denken....quote:Op zondag 28 december 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert:
Mensen ontwaken langzaam na drie kerstdagen [ afbeelding ]
Ik ben al vanaf 8 uur uit bed hoorquote:Op zondag 28 december 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert:
Mensen ontwaken langzaam na drie kerstdagen [ afbeelding ]
Ben ondertussen met de boekhouding van mijn vrijwilligerswerk bezig en het klopt inetquote:Op zondag 28 december 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Dot maakt zich druk op zondag om iets voor 2.
[ afbeelding ]
morgen ik weer, heb wel 2 januari vrij genomen, maar dat was beetje no brainer voor lang weekend.quote:Op zondag 28 december 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er moet morgen weer gewerkt worden. Nou, nog even niet aan denken....
Ligt er aan wat belasting 7 jaar Hoeft maar 5 eigenlijk als je geen bedrijf hebt.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
Tot welk jaar bewaren jullie belangrijke papier eigenlijk
Tot ik weer een grote opruimactie in m'n bol krijg.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
lol of het moet heel belangrijk zijn, maar meestal 20 seconden, toch altijd online na te zoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat belasting 7 jaar
en sommige stukken 5 jaar
quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
lol of het moet heel belangrijk zijn, maar meestal 20 seconden, toch altijd online na te zoeken.
Heb nog zoveel papier van 15 jaar terugquote:Op zondag 28 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat belasting 7 jaar Hoeft maar 5 eigenlijk als je geen bedrijf hebt.
en sommige stukken 5 jaar
Ik ga daar volgende week maar eens aan beginnenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot ik weer een grote opruimactie in m'n bol krijg.
Ja dat kan dan idd wel weg, ach je stop het snel maar weer in de mapquote:Op zondag 28 december 2025 14:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb toevallig anderhalve maand geleden of zo een mega lading papieren zitten versnipperen en weggooien.
Zaten volgens mij nog papieren tussen van 2 koopwoningen geleden!
lol doe ik echt btw? heb sommige niet eens geopend nog van pensioenfonds ofzo eicc.quote:
Van 30 jaar geleden?quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel, deels ligt het log in een kist!
Maar die mappen bevatten wel de oudste papieren!
Ja ik vond dat van die 20 seconden geinig!quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol doe ik echt btw? heb sommige niet eens geopend nog van pensioenfonds ofzo eicc.
Weet alweer lang verhaal en boeie tis status update. ik haal belangrijke wel open, maar liggen ook binnen 20 seconden in de bak
Ik nog wel van langer terug.. en de mappen worden dan ook als maar dikker..quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat niet, maar sowieso wel > 10 jaar oud.
is ook zo en moet iedereen zelf bedenken wat ze bewaren, in mijn ervaring het is er digitaal ook wel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vond dat van die 20 seconden geinig!
Maar je hebt gelijk hoor!
Van een paar dingen bewaar ik wel wat oude papieren als een reminder.
Zo heb ik nog ergens een lijfrentepolis, maar ik weet bij God niet meer bij welke maatschappij dat is, en ik kan er geen enkel papier van terug vinden!
Ik bewaar alles. Het neemt niet heel veel ruimte in, dus waarom niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
O dan heb je heel wat op te ruimenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nog zoveel papier van 15 jaar terug
Nee dat misschien niet, maar op den duur is de map wel volquote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bewaar alles. Het neemt niet heel veel ruimte in, dus waarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |