ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.quote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bestellen is makkelijker - dan hoef je het niet warm te maken of in de ping te stoppen.
kost weer 30E ofzo, maarja eet er ook 3 keer van, LOL. dik kan het nu betalen dus waarom niet denk ik ook wel eens. Was vroeger anders.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.
Chineesje bestellen is wel optie nog
Of zelf koken....quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar duurt altij lang en was neit tevreden over Turkse pizza van de week.
Chineesje bestellen is wel optie nog
Ja, maar hij doet er niets meequote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: GG heeft kosten besparend advies voor Kree.[ afbeelding ]
geen geld zorgen iigquote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Kree komt prima rond en heeft z’n zaakjes op orde. [ afbeelding ]
jaja noteer maar, nu niet iig...quote:Op zondag 28 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Kree heeft geen geldzorgen.
[ afbeelding ]
En gebeurd met punten halenquote:
Dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
https://www.foodiesmagazi(...)des-bier-en-laurier/
Ik ga deze maken
O dat ziet er lekker uit, heb hem opgeslagenquote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik ga deze maken
oud Hollands stoofpotje, altijd goedquote:Op zondag 28 december 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik ga deze maken
Ik doe het in de slowcooker, kan ik Darts kijken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit.
Het is vooral wachten.
30 minuten bereidingstijd, ca. 1 uur en 30 minuten wachttijd
Ben je aan het notuleren?quote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: GG bedenkt snode plannen.
[ afbeelding ]
Die is ook als gemaksmaaltijd te krijgen voor in de ping.quote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef kree het volgende:
ik ben wel fan trouwens van andijvie stampot met gehaktbal erbij ofzo.
het is lekker makkelijk te maken ook welen niet duur.
spekkies erbij evt.
weet ik en en doe, maar zelf gemaakt is beterquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is ook als gemaksmaaltijd te krijgen voor in de ping.
Doe je dat wel eens, zelf maken?quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en en doe, maar zelf gemaakt is beter
jawel, en kan ik er ook dagen van eten. maar ga ook wel voor gemak moet ik zeggen vaak.quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je dat wel eens, zelf maken?
Dot vind het irriequote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert: Dot is een nieuwsgierige Aagje…. [ afbeelding ]
in t volgende jaar mss en zal beetje letten op de camera angles enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |