Jawel, je zei dat het ook van jezelf was.quote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho ik zei nooit dat ik zelf bedacht had? tis totaal AI maar ik verdiep me er nog in iig om maar te snappen volgende generatie.
Als jij met ze op pad bent is het toch veilig? Ook zonder bereik.quote:Op zondag 28 december 2025 15:07 schreef kree het volgende:
dit hobby en muziek maken nog daar aan toe.
Beetje jammer alleen als ik met leerling elektro op pad ben en ze geen bereik hebben met mobiel. dat ze geen flauw idee hebben wat te doen en of het wel veilig is.
deels teksten aangepast dus, rest is AIquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het ook van jezelf was.
ja tuurlijk wel en stop ze dan, maar bedoel geef maar ff aan met wat voor kennis ze van school komen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij met ze op pad bent is het toch veilig? Ook zonder bereik.
Oh wat vroeg je?quote:Op zondag 28 december 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb je al tig keer wat gevraagd![]()
Maar als jij "ook" zegt denk ik van wel
Je snapt het pas als je het zelf simpel kunt uitleggen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:12 schreef kree het volgende:
vraag dit he, wat is verschil tussen spanning en stroom en hoe verdeelt dit zich in je elektra netwerkje.
ingestampt dit zijn mij vroeger, als ik ze nu vraag krijg ik ?????
Dat is wel heel simpel uitgelegd!quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je snapt het pas als je het zelf simpel kunt uitleggen.
bitje?quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef kree het volgende:
afgezien nog van welke schroevendraaier ze moeten hebben en bitje. mss nog erger dit
juist, ik neem jou het niet kwalijk, wel mensen die dit niet snappen en als zelfde schaal gelijk meelopen als volwaardig elektromonteur.quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef ToT het volgende:
Iets met volt en ampère en ohm en iets onderling vermenigvuldigen of zo.
Torx past prima in inbus!quote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef kree het volgende:
afgezien nog van welke schroevendraaier ze moeten hebben en bitje. mss nog erger dit
Je weet niet wat een bitje is?quote:
Vaste schroevendraaiers vind ik wel prettiger, maar met bitjes kun je wel makkelijker en sneller wisselen en heb je alles bij de hand.quote:
lol ja, ken de shortcuts. maar neit altijd dus als ze echt vast zitten.quote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Torx past prima in inbus!Desnoods ff met een hamertje er tegenaan tikken.
En het liefst die beide kanten kan opdraaien..quote:Op zondag 28 december 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaste schroevendraaiers vind ik wel prettiger, maar met bitjes kun je wel makkelijker en sneller wisselen en heb je alles bij de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |