SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 december 2025 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oehhh lekker! Ik denk dat dit Pisze-taart is
Hier nietquote:
hier is het ook niet mistelijkquote:
Gefeliciteerd Budaquote:
Mwah heb er binnen geen last van.quote:Op zondag 28 december 2025 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier niet
Dus dan moet je deze kant op komen als je geen mist wil
Nou ja zeg.quote:Op zondag 28 december 2025 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou Dimmy terug willen komen?
Denk ik ook wel beetje maar goed het kan nog.quote:Op zondag 28 december 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
denk dat dimmy ons inmiddels wel is vergeten
nee dat zal wel nietquote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ik ook wel beetje maar goed het kan nog.
Zou wat zijn als je er binnen last van had.quote:
Denk het ook. Die is gewoon verder gegaan met haar leven.quote:Op zondag 28 december 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
denk dat dimmy ons inmiddels wel is vergeten
Ze is toch woordvoerder van Trump geworden? Nu zwangerquote:Op zondag 28 december 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Dimmy in een rokje met een AR-15 in Texas op minderheden aan het jagen is.
Foodbaby?quote:Op zondag 28 december 2025 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is toch woordvoerder van Trump geworden? Nu zwanger
Dit was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 28 december 2025 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Past ze niet meer in haar latex pakje met oud op nieuw.
die had ze niet zo o.o maar zo O.Oquote:
Dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 28 december 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:budapestenaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Budapestrol voor je verjaardag
Hazelnootmerengue met room en mandarijnquote:
Nomnom!quote:Op zondag 28 december 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hazelnootmerengue met room en mandarijn
Deze staat op mijn 'wil ik een keer maken'-lijstje
Smoepsiequote:
zelf gemaakt?quote:Op zondag 28 december 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:budapestenaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Budapestrol voor je verjaardag
Nog nietquote:
Het vliegt de deur uitquote:Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
pfffft waar gaat het heen met de tijd, alweer half 1
Ik moet later deze week nog eens beetje opruimen en zelf wat categorieën maken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Flory- het volgende:
Oeps @:Citizen.Erased
Er staat een ui van Dot tussen de smilies![]()
Stond tussen de smilies blijkbaar
Herkenbaarquote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren iets mis met mijn mond, want de kaas smaakt nu wel
Ben ik ook kwijtquote:Op zondag 28 december 2025 13:20 schreef Flory- het volgende:
Mag de kalender in de OP?
Ben url alweer kwijt
quote:
https://foqueville.nl/verjaardag.htmlquote:Op zondag 28 december 2025 13:20 schreef Flory- het volgende:
Mag de kalender in de OP?
Ben url alweer kwijt
mijn datum klopt nietquote:Op zondag 28 december 2025 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
https://foqueville.nl/verjaardag.html
Nee, klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even aan c.e de juiste datum doorgevenquote:
ik ben 16 april jarigquote:Op zondag 28 december 2025 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet later deze week nog eens beetje opruimen en zelf wat categorieën maken.
quote:Terwijl New York gebukt gaat onder zware sneeuwval, komt burgemeester Eric Adams met origineel advies voor de inwoners van zijn stad. „Blijf thuis. Dit is een goeie dag om baby’s te maken.”
„Zoals mijn zoon zou zeggen: doe gewoon ‘Netflix and chill’ - dat is alles, en geniet van de dag”, drukte hij New Yorkers op het hart in een uitzending van de lokale nieuwszender WABC.
quote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 28 december 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Ik kijk soms niet goed wat ik heb getypt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de huidige burgermeester wil nog even in de kranten voor zijn opvolger op 1 januari begintquote:
soms zijn we hier een week te laat. soms een paar maanden vroegerquote:
KAN GEREGELD WORDENquote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn datum klopt iig. Gelukkig staan de geboortjejaren er niet achter
staat in mijn google agenda wel bij elke verjaardag in haakjes het geboortejaarquote:
Ik denk dat de meesten het van mij wel weten, als ze tenminste nog mijn vorige username kennenquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het van mij wel weten, als ze tenminste nog mijn vorige username kennen
Ja bij mij in m’n telefoon kalender ding.quote:Op zondag 28 december 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat in mijn google agenda wel bij elke verjaardag in haakjes het geboortejaar
maar daar staan geen KSCers in
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn datum klopt iig. Gelukkig staan de geboortjejaren er niet achter
ik zie nog steeds de 15equote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu staat je goede datum erbij. En hopelijk ook de goede datum van Buda die we vergeten waren.
Heel goedquote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.quote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien koppelen aan de grote Google docquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Ja anders komt de post niet aanquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Daar staan ook de FSN's in toch? (Foqueville Service Nummer).quote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien koppelen aan de grote Google doc
ctrl R niet eens voldoende... moest ik weer op zoek naar die Fn en F5quote:
Vast wel.quote:Op zondag 28 december 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar staan ook de FSN's in toch? (Foqueville Service Nummer).
gorgonzolaquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zelf pizza bakken. Wat moet er op?
Uiteraard. Ik denk niet dat mijn vriend dat lekker vindtquote:
Ananaanananasquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik al gezegd, maar heeft 'ie genegeerdquote:
Kan ook haar geboortejaar erbij zetten anders.quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gezegd, maar heeft 'ie genegeerd
Hmmquote:Op zondag 28 december 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills zal chocolade pistache T een beetje smaken?
https://www.vanbruggenthee.nl/chocolade-pistache.html
Chocolade door thee doen klinkt als iets Brits, dus waarschijnlijk niet te hachelenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik heb een T met o.a. amandelschaafsel erin en dat is wel echt lekker
Maar pistache vraag ik me af
En ik heb weleens T met chocola erin gehad, en ook met cacao schillen
En dat was niet te drinken
Beter gewoon T drinken en chocolade en pistachekoekjes ernaast eten
thanks dat ID had ik ook een Btje maar d8 ik vraag het toch even naquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
https://www.vanbruggenthee.nl/amandel-nougat.htmlquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
wij houden ook van jouquote:
Tijdelijk denk ikquote:
Join the clubquote:
Satesausquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel makkelijker voor de klusjesmannen om haar te beledigen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook haar geboortejaar erbij zetten anders.
Eens. Heb ook wel eens thee met cacao gehad. Was niet te drinken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Nee een witte thee met allerlei kruidenquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.vanbruggenthee.nl/amandel-nougat.html
amandel en nougat?
hmm witte thee heb ik niet zo veel meequote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een witte thee met allerlei kruiden
quote:Op zondag 28 december 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
901 Only Time - Enya![]()
@:essnhills ik kan het ook
Nee echt per ongelukquote:Op zondag 28 december 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook in het juiste topic posten?
of was dit expres?
ja die ken jij zelfsquote:
Kan gebeurenquote:
Zelfs ik weet welk liedje dat isquote:
Woah!quote:Op zondag 28 december 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik weet welk liedje dat is
Dan moet bosje het ook wel kennenquote:
Dan moet je dat niet doen hè?quote:Op zondag 28 december 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
https://www.vanbruggenthee.nl/van-bruggen-thee-theeroulette.html
als je deze te hard draait vliegt de plank weg en ligt de T overal
Wij hebben niets te vrezenquote:
O ja, goed puntquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben niets te vrezen
Jij bent een stuk fruit en ik een tijger
We zullen het zo wetenquote:Op zondag 28 december 2025 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet bosje het ook wel kennen
Kan niet anders
Op welk nummer staat de PicNic?quote:Op zondag 28 december 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zullen het zo weten
Verder komt de PicNic ook dit uur langs
Ik hoop niet zoals woensdag bij het verkeerdequote:
die kwamen niet?quote:Op zondag 28 december 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Kennen jullie die grap van jaloezieën en een dakkapel?
waren op maat gemaakt. toen moest er een nieuwe dakkapel komen. Dus de nieuwe hadden we niet opgehangen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gefeliciteerd @:budapestenaar
Dankjewel Floryquote:Op zondag 28 december 2025 12:59 schreef Flory- het volgende:
Gefeliciteerd @:Budapestenaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
en wie was er zo koppig?quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waren op maat gemaakt. toen moest er een nieuwe dakkapel komen. Dus de nieuwe hadden we niet opgehangen.
Dus ik zei nog, passen straks onze jaloezieën niet. Nou dat was geen probleem, daar moet ik me (als vrouw) natuurlijk niet druk om maken. Dat werd niet letterlijk gezegd maar dat zag je aan alles.
En wat denk je. Wie had er gelijk?
2 ramen kunnen niet meer open als ze ophangen, tenzij ze een heel stuk naar voren opgehangen worden zodat er ongeveer een vensterbank diepte qua ruimte tussen de jaloezien en het raam komt. En dan kan het nóg maar op een klein stukje kiep open.
Echt niet dus.
![]()
![]()
![]()
Maar vooral niet naar mij luisteren hoor.
kater, de dakkapelmensen en de raambekledingmensen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wie was er zo koppig?
de verkopende partij of de kater?
dus nu krijg je nieuwe dakkappelen of nieuwe lamellen?quote:Op zondag 28 december 2025 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kater, de dakkapelmensen en de raambekledingmensen.
Ik wilde nog zeggen dat deze ramen naar binnen open gaan en de oude naar buiten. Maar wat weet ik nou.
Vond het al superkut dat deze naar binnen open gingen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest maar eens een banaan gaan eten.
Hij kijkt maar wat hij doet. Dan besteld hij maar voor 2 ramen nieuwe jaloezieën maar dat ramen niet open kunnen omdat er jaloezien voorhangen vind ik echt armoedig. Beneden kunnen we al geen raam openzetten... en op zolder wil ik dat absoluut wel kunnen. Daar slapen we en in het voorste gedeelte (muur met boeren schuifdeur) staat de wasmachine/droger, daar wil ik ramen open kunnen doen, dekbedden uit kunnen hangen etc.quote:Op zondag 28 december 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus nu krijg je nieuwe dakkappelen of nieuwe lamellen?
quote:Op zondag 28 december 2025 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat Dordrecht gekrompen is
Een wandeling die altijd precies 5 km is, is nu nog maar 4,3 km
quote:Op zondag 28 december 2025 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kijkt maar wat hij doet. Dan besteld hij maar voor 2 ramen nieuwe jaloezieën maar dat ramen niet open kunnen omdat er jaloezien voorhangen vind ik echt armoedig. Beneden kunnen we al geen raam openzetten... en op zolder wil ik dat absoluut wel kunnen. Daar slapen we en in het voorste gedeelte (muur met boeren schuifdeur) staat de wasmachine/droger, daar wil ik ramen open kunnen doen, dekbedden uit kunnen hangen etc.
Je stappenteller is gewoon kapotquote:Op zondag 28 december 2025 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe dichter bij DOrdt Hoe korter het wordt?quote:Op zondag 28 december 2025 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
JE HEBT AFGESNEDEN HEquote:
Bij mij doet mijn stappenteller soms ook raar, ligt er aan welke broek ik aan heb of hoe mijn telefoon in mijn broekzak zit. Soms 'vergeet' die een paar duizend stapjesquote:
staat het er 3 dagen later ineens welquote:Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn stappenteller soms ook raar, ligt er aan welke broek ik aan heb of hoe mijn telefoon in mijn broekzak zit. Soms 'vergeet' die een paar duizend stapjes
volledig logisch iddquote:Op zondag 28 december 2025 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kijkt maar wat hij doet. Dan besteld hij maar voor 2 ramen nieuwe jaloezieën maar dat ramen niet open kunnen omdat er jaloezien voorhangen vind ik echt armoedig. Beneden kunnen we al geen raam openzetten... en op zolder wil ik dat absoluut wel kunnen. Daar slapen we en in het voorste gedeelte (muur met boeren schuifdeur) staat de wasmachine/droger, daar wil ik ramen open kunnen doen, dekbedden uit kunnen hangen etc.
Bij mij corrigeert 'ie dat nietquote:Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
staat het er 3 dagen later ineens wel
Zegt hij net: zal ik het toch proberen.quote:
oh. dan is het gekrompen jaquote:Op zondag 28 december 2025 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, ik loop altijd precies dezelfde route.
Maar dat heb ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn stappenteller soms ook raar, ligt er aan welke broek ik aan heb of hoe mijn telefoon in mijn broekzak zit. Soms 'vergeet' die een paar duizend stapjes
Klacht indienenquote:
Heb je een nieuwe broek? Stappenteller verkeerd om? Radiografische storing door een drone-aanval van de Russen?quote:Op zondag 28 december 2025 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat heb ik eigenlijk nooit
als die ramen er blijven zitten dan gaat die raambekleding stuk.quote:Op zondag 28 december 2025 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zegt hij net: zal ik het toch proberen.
Nee pls. nee
quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die ramen er blijven zitten dan gaat die raambekleding stuk.
preciesquote:Op zondag 28 december 2025 15:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles is net weer geschilderd. Want toen we zolder verbouwd hadden, alles geschilderd was etc. toen was ineens onze dakkapel lek. Dus moest alles opnieuw.
Ik ga nu echt niet meer kozijnen vervangen of zo, kan ik weer een paar duizend neerleggen om alles te laten lakken. Dikke doei.
Dan vraagt hij die raambekleding mensen maar voor een oplossing
Is dit de wijn of de sommelier?quote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kanonkop Pinotage, lekker stevig en rond Afrikaans.
Ja, wel een beetjequote:Op zondag 28 december 2025 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Voel je je nu ook echt jarig @:budapestenaar ?
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 28 december 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Post in Lech wordt ook steeds slechter zeg. Geen wonder dat de koninklijke familie er niet meer naartoe gaat. Heb ze vandaag nog een laatste kan gegeven, maar ook voor de royal kwiwi voldoet het niet meer
Verhuizenquote:
Hier al de hele dag stralende zon, was zelfs gewoon warm met lopen vanmiddagquote:
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.quote:
Dan kan je een reiziger wordenquote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.
Dan zou Nattekat elke dag een verhuiswagen voor de deur hebben
Kan die beter een camper kopenquote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.
Dan zou Nattekat elke dag een verhuiswagen voor de deur hebben
Ditquote:Op zondag 28 december 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier al de hele dag stralende zon, was zelfs gewoon warm met lopen vanmiddag
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.quote:
Minstens uitstekendquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je toch uitstekende kwaliteit verwachten.
Is goedquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom eraan met mijn verhuisdozen. En kat.
jij blij dat die ramen niet open kunnenquote:
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat die ramen niet open kunnen
Gewoon te vochtig in huis dusquote:
iedereen naar Weertquote:
Hebben ook rolluikenquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werdquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hier is het inmiddels ook dichtgetrokken
Niet alleen qua mistquote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit zo te zien wel weer in het ergste gedeelte.
Moest lachenquote:
Oom agent kwam langs?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
ik ben blij voor jequote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
Ik moet een keer naar Zwitsi om dit te testenquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.
E.O.D eerder, bos kennendequote:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?
Beter naar Oostenrijk gaan danquote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een keer naar Zwitsi om dit te testen
Ik stond echt na te denken….quote:
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ik woon dus ook in Gestel. Weet alleen nog niet in welke straat dit is
quote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??
Hij heeft er zoveel dat ie het overzicht kwijt is.quote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??
Ik weet nog niet welk schuurtje het is, ik heb er meerquote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je moet je handel wel een beetje spreiden natuurlijk, je wilt niet in 1 keer heel je voorraad kwijt zijnquote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft er zoveel dat ie het overzicht kwijt is.
Restaurant post zit gewoon in Dordt hoorquote:
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebbenquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Restaurant post zit gewoon in Dordt hoor
Waaromquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebben
Jippieeeeequote:
quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
je kunt niet alles hebbenquote:
Waarom zeggen mijn ouders dan altijd dat ze alles al hebben.quote:
verstandig, doe hier ook maar.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen maar eens schoonmaken.
Same same.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier verplicht vakantie. Afzien
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.quote:
Verkeerde account @Haagsquote:
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
spijtigquote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.
dit ja.. t/m woensdag..quote:
Ik inderdaad ook 3 dagen werken, 4 dagen vrijquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zettenquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?quote:Op zondag 28 december 2025 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zetten
maar niet gegeten dus nuchter
dan niet..... killjoyquote:Op zondag 28 december 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.quote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same same.
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
Dus dan maar 1 januari. Dat kon nog wel.
Ik heb geen tuin.quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zitten
quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
balkonquote:
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
Heb echt een hekel aan mensen die in de sauna gaan zitten praten jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.
Vind ik wel meevallenquote:
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?quote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef mschol het volgende:
nog meer redenen om nooit een sauna te bezoeken
Je hebt een katquote:
dat klinkt wel een stuk gezelliger ja..quote:Op zondag 28 december 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?
oh ja hoorquote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah anders wou je wel even mijn rug krabben?
O_oquote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
Ja geen idee, niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik dat mogelijk niet doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |