Ditquote:Op zondag 28 december 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier al de hele dag stralende zon, was zelfs gewoon warm met lopen vanmiddag
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.quote:
Minstens uitstekendquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je toch uitstekende kwaliteit verwachten.
Is goedquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom eraan met mijn verhuisdozen. En kat.
jij blij dat die ramen niet open kunnenquote:
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat die ramen niet open kunnen
Gewoon te vochtig in huis dusquote:
iedereen naar Weertquote:
Hebben ook rolluikenquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werdquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hier is het inmiddels ook dichtgetrokken
Niet alleen qua mistquote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit zo te zien wel weer in het ergste gedeelte.
Moest lachenquote:
Oom agent kwam langs?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
ik ben blij voor jequote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
Ik moet een keer naar Zwitsi om dit te testenquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.
E.O.D eerder, bos kennendequote:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |