Restaurant post zit gewoon in Dordt hoorquote:
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebbenquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Restaurant post zit gewoon in Dordt hoor
Waaromquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebben
Jippieeeeequote:
quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
je kunt niet alles hebbenquote:
Waarom zeggen mijn ouders dan altijd dat ze alles al hebben.quote:
verstandig, doe hier ook maar.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen maar eens schoonmaken.
Same same.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier verplicht vakantie. Afzien
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.quote:
Verkeerde account @Haagsquote:
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
spijtigquote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.
dit ja.. t/m woensdag..quote:
Ik inderdaad ook 3 dagen werken, 4 dagen vrijquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zettenquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?quote:Op zondag 28 december 2025 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zetten
maar niet gegeten dus nuchter
dan niet..... killjoyquote:Op zondag 28 december 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.quote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same same.
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
Dus dan maar 1 januari. Dat kon nog wel.
Ik heb geen tuin.quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zitten
quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
balkonquote:
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
Heb echt een hekel aan mensen die in de sauna gaan zitten praten jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.
Vind ik wel meevallenquote:
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?quote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef mschol het volgende:
nog meer redenen om nooit een sauna te bezoeken
Je hebt een katquote:
dat klinkt wel een stuk gezelliger ja..quote:Op zondag 28 december 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?
oh ja hoorquote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah anders wou je wel even mijn rug krabben?
O_oquote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
Ja geen idee, niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik dat mogelijk niet doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |