dan niet..... killjoyquote:Op zondag 28 december 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.quote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same same.
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
Dus dan maar 1 januari. Dat kon nog wel.
Ik heb geen tuin.quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zitten
quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
balkonquote:
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
Heb echt een hekel aan mensen die in de sauna gaan zitten praten jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.
Vind ik wel meevallenquote:
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?quote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef mschol het volgende:
nog meer redenen om nooit een sauna te bezoeken
Je hebt een katquote:
dat klinkt wel een stuk gezelliger ja..quote:Op zondag 28 december 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?
oh ja hoorquote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah anders wou je wel even mijn rug krabben?
O_oquote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
Ja geen idee, niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik dat mogelijk niet doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |