zelf gemaakt?quote:Op zondag 28 december 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:budapestenaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Budapestrol voor je verjaardag
Nog nietquote:
Het vliegt de deur uitquote:Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
pfffft waar gaat het heen met de tijd, alweer half 1
Ik moet later deze week nog eens beetje opruimen en zelf wat categorieën maken.quote:Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Flory- het volgende:
Oeps @:Citizen.Erased
Er staat een ui van Dot tussen de smilies![]()
Stond tussen de smilies blijkbaar
Herkenbaarquote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren iets mis met mijn mond, want de kaas smaakt nu wel
Ben ik ook kwijtquote:Op zondag 28 december 2025 13:20 schreef Flory- het volgende:
Mag de kalender in de OP?
Ben url alweer kwijt
quote:
https://foqueville.nl/verjaardag.htmlquote:Op zondag 28 december 2025 13:20 schreef Flory- het volgende:
Mag de kalender in de OP?
Ben url alweer kwijt
mijn datum klopt nietquote:Op zondag 28 december 2025 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
https://foqueville.nl/verjaardag.html
Nee, klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even aan c.e de juiste datum doorgevenquote:
ik ben 16 april jarigquote:Op zondag 28 december 2025 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet later deze week nog eens beetje opruimen en zelf wat categorieën maken.
quote:Terwijl New York gebukt gaat onder zware sneeuwval, komt burgemeester Eric Adams met origineel advies voor de inwoners van zijn stad. „Blijf thuis. Dit is een goeie dag om baby’s te maken.”
„Zoals mijn zoon zou zeggen: doe gewoon ‘Netflix and chill’ - dat is alles, en geniet van de dag”, drukte hij New Yorkers op het hart in een uitzending van de lokale nieuwszender WABC.
quote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 28 december 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Ik kijk soms niet goed wat ik heb getypt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de huidige burgermeester wil nog even in de kranten voor zijn opvolger op 1 januari begintquote:
soms zijn we hier een week te laat. soms een paar maanden vroegerquote:
KAN GEREGELD WORDENquote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn datum klopt iig. Gelukkig staan de geboortjejaren er niet achter
staat in mijn google agenda wel bij elke verjaardag in haakjes het geboortejaarquote:
Ik denk dat de meesten het van mij wel weten, als ze tenminste nog mijn vorige username kennenquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het van mij wel weten, als ze tenminste nog mijn vorige username kennen
Ja bij mij in m’n telefoon kalender ding.quote:Op zondag 28 december 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat in mijn google agenda wel bij elke verjaardag in haakjes het geboortejaar
maar daar staan geen KSCers in
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn datum klopt iig. Gelukkig staan de geboortjejaren er niet achter
ik zie nog steeds de 15equote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu staat je goede datum erbij. En hopelijk ook de goede datum van Buda die we vergeten waren.
Heel goedquote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.quote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien koppelen aan de grote Google docquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Ja anders komt de post niet aanquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Daar staan ook de FSN's in toch? (Foqueville Service Nummer).quote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien koppelen aan de grote Google doc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |