ik zie nog steeds de 15equote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu staat je goede datum erbij. En hopelijk ook de goede datum van Buda die we vergeten waren.
Heel goedquote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.quote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie om het jaar erbij te zetten. Maar uit veiligheidsoverwegingen niet gedaan.
Misschien koppelen aan de grote Google docquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Ja anders komt de post niet aanquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel de adressen in Foqueville bijzetten? Op de dorpsplattegrond staan geen straatnamen, maar ik neem aan dat die wel bekend zijn bij de dorpsraad.
Daar staan ook de FSN's in toch? (Foqueville Service Nummer).quote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien koppelen aan de grote Google doc
ctrl R niet eens voldoende... moest ik weer op zoek naar die Fn en F5quote:
Vast wel.quote:Op zondag 28 december 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar staan ook de FSN's in toch? (Foqueville Service Nummer).
gorgonzolaquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zelf pizza bakken. Wat moet er op?
Uiteraard. Ik denk niet dat mijn vriend dat lekker vindtquote:
Ananaanananasquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik al gezegd, maar heeft 'ie genegeerdquote:
Kan ook haar geboortejaar erbij zetten anders.quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al gezegd, maar heeft 'ie genegeerd
Hmmquote:Op zondag 28 december 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills zal chocolade pistache T een beetje smaken?
https://www.vanbruggenthee.nl/chocolade-pistache.html
Chocolade door thee doen klinkt als iets Brits, dus waarschijnlijk niet te hachelenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik heb een T met o.a. amandelschaafsel erin en dat is wel echt lekker
Maar pistache vraag ik me af
En ik heb weleens T met chocola erin gehad, en ook met cacao schillen
En dat was niet te drinken
Beter gewoon T drinken en chocolade en pistachekoekjes ernaast eten
thanks dat ID had ik ook een Btje maar d8 ik vraag het toch even naquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Maar pistache vraag ik me af
En ik heb weleens T met chocola erin gehad, en ook met cacao schillen
En dat was niet te drinken
Beter gewoon T drinken en chocolade en pistachekoekjes ernaast eten
https://www.vanbruggenthee.nl/amandel-nougat.htmlquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |