Ja, wel een beetjequote:Op zondag 28 december 2025 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Voel je je nu ook echt jarig @:budapestenaar ?
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 28 december 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant Post in Lech wordt ook steeds slechter zeg. Geen wonder dat de koninklijke familie er niet meer naartoe gaat. Heb ze vandaag nog een laatste kan gegeven, maar ook voor de royal kwiwi voldoet het niet meer
Verhuizenquote:
Hier al de hele dag stralende zon, was zelfs gewoon warm met lopen vanmiddagquote:
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.quote:
Dan kan je een reiziger wordenquote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.
Dan zou Nattekat elke dag een verhuiswagen voor de deur hebben
Kan die beter een camper kopenquote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah nah we kunnen niet om elke weersomslag verhuizen.
Dan zou Nattekat elke dag een verhuiswagen voor de deur hebben
Ditquote:Op zondag 28 december 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier al de hele dag stralende zon, was zelfs gewoon warm met lopen vanmiddag
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.quote:
Minstens uitstekendquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je toch uitstekende kwaliteit verwachten.
Is goedquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom eraan met mijn verhuisdozen. En kat.
jij blij dat die ramen niet open kunnenquote:
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat die ramen niet open kunnen
Gewoon te vochtig in huis dusquote:
iedereen naar Weertquote:
Hebben ook rolluikenquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel nog een jaloezie voor de deur hangen.
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werdquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hier is het inmiddels ook dichtgetrokken
Niet alleen qua mistquote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit zo te zien wel weer in het ergste gedeelte.
Moest lachenquote:
Oom agent kwam langs?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
ik ben blij voor jequote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben mijn voorraad vuurwerk kwijt @:Nizno
Ik moet een keer naar Zwitsi om dit te testenquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het eten en de service is niet meer wat het ooit was. En als je 53 euro voor een schnitzel met een paar aardappeltjes vraagt, mag je als klant toch uitstekende kwaliteit verwachten.
E.O.D eerder, bos kennendequote:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NWS / 550 kilo vuurwerk in woonwijk Eindhoven ?
Beter naar Oostenrijk gaan danquote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een keer naar Zwitsi om dit te testen
Ik stond echt na te denken….quote:
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ik woon dus ook in Gestel. Weet alleen nog niet in welke straat dit is
quote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??
Hij heeft er zoveel dat ie het overzicht kwijt is.quote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent vergeten in welke straat het schuurtje stond waar je je hele voorraad verstopt had??
Ik weet nog niet welk schuurtje het is, ik heb er meerquote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je moet je handel wel een beetje spreiden natuurlijk, je wilt niet in 1 keer heel je voorraad kwijt zijnquote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft er zoveel dat ie het overzicht kwijt is.
Restaurant post zit gewoon in Dordt hoorquote:
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebbenquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Restaurant post zit gewoon in Dordt hoor
Waaromquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar goede schnitzels hebben
Jippieeeeequote:
quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier daarstraks nog heldere blauwe lucht voordat het donker werd
je kunt niet alles hebbenquote:
Waarom zeggen mijn ouders dan altijd dat ze alles al hebben.quote:
verstandig, doe hier ook maar.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen maar eens schoonmaken.
Same same.quote:Op zondag 28 december 2025 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier verplicht vakantie. Afzien
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.quote:
Verkeerde account @Haagsquote:
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
spijtigquote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar tijd voor ga hebben.
dit ja.. t/m woensdag..quote:
Ik inderdaad ook 3 dagen werken, 4 dagen vrijquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zettenquote:Op zondag 28 december 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
2 janurai wel vrij, helaas nuchter bloedprikken om half 2
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?quote:Op zondag 28 december 2025 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de avond er voor ladderzat worden en dan om half 2 met een kater aan komen zetten
maar niet gegeten dus nuchter
dan niet..... killjoyquote:Op zondag 28 december 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik dat op 1 januari zou doen?
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.quote:Op zondag 28 december 2025 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same same.
Wilde eigenlijk dagje sauna pakken maar zit al vol.
Dus dan maar 1 januari. Dat kon nog wel.
Ik heb geen tuin.quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon hete douche en dan naakt in de tuin gaan zitten
quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
balkonquote:
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe;. Wij wilden ook gaan. Maken we er gewoon een meet van.
Heb echt een hekel aan mensen die in de sauna gaan zitten praten jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed idee wel. Hoef je niet te praten want in een sauna wordt rust gewaardeerd. Rust.
Vind ik wel meevallenquote:
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?quote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef mschol het volgende:
nog meer redenen om nooit een sauna te bezoeken
Je hebt een katquote:
dat klinkt wel een stuk gezelliger ja..quote:Op zondag 28 december 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou daar gezellig willen gaan zitten kletsen met iemand?
oh ja hoorquote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah anders wou je wel even mijn rug krabben?
O_oquote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja hoor![]()
weet hoe irritant een jeuk op onbereikbaar plekje kan zijn
Ja geen idee, niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik dat mogelijk niet doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |