SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rellende_RotscholierBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is nu al een hit. Nog even wat provinciaal chauvinisme opwekken door te roepen dat de computer waar het op gemaakt werd in Zeeland stond ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Feat. Bruce Sheeran & the Rolling Beatles.
is die KKK lid?quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Beste liedje over de KKK is trouwens deze![]()
Bekijk deze YouTube-video
@:rellende_rotscholier
Bon Joviquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nadat Bon Jovi het een slechte naam gaf vragen de BEP af waarde lof is. Tja.
Die mis ik in de T2000quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
ik dacht dat verliefdheid een toverbal was
quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
En Bon Jovi gaf het geen slechte naam trouwensquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nadat Bon Jovi het een slechte naam gaf vragen de BEP af waarde lof is. Tja.
Putin luistert alleen 'Gangsta's paradise'quote:
Nee. Maar die ene Ramone en DT waren dus wel op dezelfde chick verliefdquote:
Als we toch bezig zijn kunnen we gelijk meerdere nummers in de lijst gooien. Eentje van Dijk van een Bluf feat. Suzan & Guus Avond in Zeeland.quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nu al een hit. Nog even wat provinciaal chauvinisme opwekken door te roepen dat de computer waar het op gemaakt werd in Zeeland stond ofzo.
Moeilijk kiezen, maar ze staan wel weinig in de lijst voor een groep die zulke diverse muziek heeft gemaakt.quote:
Jordyquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |