Xavier Ruud?quote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ruud heeft een uitstraling van "ik sta hier wel maar wil eigenlijk niet"
Sleep well Hamlapquote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga langzaamaan richting bed bewegen, even kijken hoe ver ik nog kom in dit uur. Alvast welterusten allen!
When The Sun Goes Down staat ook in mijn top 3quote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat hier ook hoog in de rangorde hoor.
Arabella vind ik ook lekker trouwensquote:Op zondag 28 december 2025 01:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
1. Mardy Bum
2. Fluorescent Adolescent
3. A Certain Romance
4. 505
5. I Bet You Look Good on the Dancefloor
6. When the Sun Goes Down
7. Do I Wanna Know?
8. Do Me a Favour
Het is zonder meer een nummer wat ik heel snel weer vergeten zal zijn ja. Maar de naam zegt mij verder ook niksquote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je het nu onthoudt ben je het over vijf minuten weer vergeten.
Volgens mij zat dit een tijd in een reclame
ik vind die echt heerlijkquote:Op zondag 28 december 2025 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
das een fabeltje. Halen mn top 10 niet denk ik
Fijne nacht beste Hamlapjes!quote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga langzaamaan richting bed bewegen, even kijken hoe ver ik nog kom in dit uur. Alvast welterusten allen!
Ik zou Mardy Bum en When The Sun Goes Down omdraaien denk ik. Goede top 4!quote:Op zondag 28 december 2025 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. 505
2. When the Sun Goes Down
3. Mardy Bum
4. Do I Wanna Know
die volgorde hier
Zegt vriend nu ook. Na Google aangeslingerd te hebben. Maar dat herkent hij dan weer nietquote:
Ik denk dat er niet eens een heel uitgebreide prompt voor nodig is om een AI liedje te maken wat precies in het pulletje van de gemiddelde stemmer zou vallen en op plek 1500 binnen zou kunnen komen.quote:Op zondag 28 december 2025 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit is precies zoals een nummer zou klinken als je het destijds door AI had laten maken
ben ik de enige die Fake Tales tof vind?quote:Op zondag 28 december 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou Mardy Bum en When The Sun Goes Down omdraaien denk ik. Goede top 4!
hij kent Google niet?quote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt vriend nu ook. Na Google aangeslingerd te hebben. Maar dat herkent hij dan weer niet![]()
Dat dan weer welquote:
Wel trots lid van de clubquote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb op Back to Black gestemd maar nondeju wat had deze vrouw nog kunnen doen als ze de pillen en drank had laten staan
Ja of niet. De dramatiek is deel van de tekst en zang ook natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb op Back to Black gestemd maar nondeju wat had deze vrouw nog kunnen doen als ze de pillen en drank had laten staan
Die vind ik ook tof, maar ik blijf I Bet You Look Good on The Dancefloor hun beste vindenquote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben ik de enige die Fake Tales tof vind?
Zeker ook leuk, maar het debuut heeft zoveel moois he. Vind daar misschien 1-2 albumtracks ietsje minder vanquote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi nummer , arme meid , wat een levenquote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Top lied. Maar Arctic Monkeys heeft zoveel top liedjesquote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met als titel en uitvoerende California Piano van de Queens?quote:Op zondag 28 december 2025 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens een heel uitgebreide prompt voor nodig is om een AI liedje te maken wat precies in het pulletje van de gemiddelde stemmer zou vallen en op plek 1500 binnen zou kunnen komen.
die bestaan ookquote:Op zondag 28 december 2025 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de laatste 2 AM-platen?
Feat. Bruce Sheeran & the Rolling Beatles.quote:Op zondag 28 december 2025 01:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met als titel en uitvoerende California Piano van de Queens?
Onder anderequote:Op zondag 28 december 2025 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kon deze vrouw rond de 20 al zo klinken?
Rookvrouwtje?
mja dat vind ik dan weer niet. een handvol, misschien iets meerquote:Op zondag 28 december 2025 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top lied. Maar Arctic Monkeys heeft zoveel top liedjes
quote:Op zondag 28 december 2025 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de laatste 2 AM-platen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |