SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rellende_RotscholierBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is nu al een hit. Nog even wat provinciaal chauvinisme opwekken door te roepen dat de computer waar het op gemaakt werd in Zeeland stond ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Feat. Bruce Sheeran & the Rolling Beatles.
is die KKK lid?quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Beste liedje over de KKK is trouwens deze![]()
Bekijk deze YouTube-video
@:rellende_rotscholier
Bon Joviquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nadat Bon Jovi het een slechte naam gaf vragen de BEP af waarde lof is. Tja.
Die mis ik in de T2000quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
ik dacht dat verliefdheid een toverbal was
quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
En Bon Jovi gaf het geen slechte naam trouwensquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nadat Bon Jovi het een slechte naam gaf vragen de BEP af waarde lof is. Tja.
Putin luistert alleen 'Gangsta's paradise'quote:
Nee. Maar die ene Ramone en DT waren dus wel op dezelfde chick verliefdquote:
Als we toch bezig zijn kunnen we gelijk meerdere nummers in de lijst gooien. Eentje van Dijk van een Bluf feat. Suzan & Guus Avond in Zeeland.quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nu al een hit. Nog even wat provinciaal chauvinisme opwekken door te roepen dat de computer waar het op gemaakt werd in Zeeland stond ofzo.
Moeilijk kiezen, maar ze staan wel weinig in de lijst voor een groep die zulke diverse muziek heeft gemaakt.quote:
Jordyquote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef hihohaswessam het volgende:
Die blijft ook leukquote:
Oh nee dat was You dus waren wij dat allemaal.quote:Op zondag 28 december 2025 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Bon Jovi gaf het geen slechte naam trouwens
quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoThe National die The Ramones verkracht nou liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:rellende_rotscholierBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee! Gisteren stuurde een andere Bep me een uitnodiging voor haar 70ste verjaardag. Zij is de beste Bep.quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nee dat was You dus waren wij dat allemaal.
@houdjemond gaat pas erna slapenquote:Op zondag 28 december 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nog geen pan. Ik ben lichtelijk in paniek aan het raken
quote:Op zondag 28 december 2025 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoIk was bij het concert op 25 oktober, dit gemist dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:rellende_rotscholier
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Heb je al tickets? Ik ga mogelijk/hopelijk ook, maar haal pas later tickets.quote:Op zondag 28 december 2025 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar live zien op BKS, heel benieuwd naar
quote:Op zondag 28 december 2025 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar live zien op BKS, heel benieuwd naar
Jouw stress walst al de pan uit?quote:Op zondag 28 december 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nog geen pan. Ik ben lichtelijk in paniek aan het raken
jij kent serieus een Bepquote:Op zondag 28 december 2025 01:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Gisteren stuurde een andere Bep me een uitnodiging voor haar 70ste verjaardag. Zij is de beste Bep.
Wordt een lange week dan als de pan nog in de vaatwasser staatquote:
Ja meteen tickets gekocht dit keerquote:Op zondag 28 december 2025 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je al tickets? Ik ga mogelijk/hopelijk ook, maar haal pas later tickets.
Plastic Beach, hun tijd ver vooruitquote:Op zondag 28 december 2025 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GorillazGoden
Plastic Beach blijft een weergaloos album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |