Ja, dat was niet de bedoeling.quote:
lolquote:Op zondag 28 december 2025 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Luckytv heeft ooit een versie NPO1 bestond nog niet gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
Dat post je net.quote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef mario390 het volgende:
[..]weet je dat original van bayern komt?
Ben je echt geen 60+?quote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was niet de bedoeling.
Ik was al wat aan het indommelen , maar toen hoorde ik Herman en was ik actief aan het luisteren.
Mijn moederquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
Wie zijn de mensen die hierop stemmen?
Bij Ajax zat er afgelopen maanden weinig tussenquote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Redefine het volgende:
Van Herman van Veen naar Diggy Dex. Dat is alsof je na een CL wedstrijd naar de zondagamateurs zesde klasse gaat kijken.
quote:
Buitengewoon goede vraag!quote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
boomers die denken die rap kut vinden maar die diggy dex wel een leuke gast lijktquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
Die profiteert nog van zijn DBZ-bonus denk ik, maar hopelijk snel richting uitgangquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Fred_B het volgende:
Ook gewoon halverwege de lijst dit, terwijl er al zoveel moois is geweest.
Ajax is niveau Bankzitters.quote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Ajax zat er afgelopen maanden weinig tussen
Vanavond nog van K3 naar Rammsteinquote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Redefine het volgende:
Van Herman van Veen naar Diggy Dex. Dat is alsof je na een CL wedstrijd naar de zondagamateurs zesde klasse gaat kijken.
Geen ideequote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
Diggy Dex hoor ik alleen in de top 2000 en dan begrijp ik dus nooit waarom ik hem daar hoor. Is hij populair en waarom?
Ja ze wil die treur niet ellende zelfs op haar uitvaart. (Is nog niet zover hoor, niet schrikken allemaal)quote:
Treur niet on mij is mooiquote:
Ferme muziekhaters!quote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
De harde kern zijn een stelletje kleuters.quote:Op zondag 28 december 2025 01:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
alleen naïeve kinderen geloven er nog in?
Jeroen kan haast niet erger zijn dan Diggy Dexquote:
Denk dat je omgekeerd niet direct gaat raden van welk GS-filmpje ik die ene Frank Boeijen kenquote:
Idem!quote:Op zondag 28 december 2025 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga na zwarte Betty pitten, ik weiger naar Maaike Ouboter te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |