Ja, dat was niet de bedoeling.quote:
lolquote:Op zondag 28 december 2025 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Luckytv heeft ooit een versie NPO1 bestond nog niet gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
Dat post je net.quote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef mario390 het volgende:
[..]weet je dat original van bayern komt?
Ben je echt geen 60+?quote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was niet de bedoeling.
Ik was al wat aan het indommelen , maar toen hoorde ik Herman en was ik actief aan het luisteren.
Mijn moederquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
Wie zijn de mensen die hierop stemmen?
Bij Ajax zat er afgelopen maanden weinig tussenquote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Redefine het volgende:
Van Herman van Veen naar Diggy Dex. Dat is alsof je na een CL wedstrijd naar de zondagamateurs zesde klasse gaat kijken.
quote:
Buitengewoon goede vraag!quote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
boomers die denken die rap kut vinden maar die diggy dex wel een leuke gast lijktquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Redefine het volgende:
Die profiteert nog van zijn DBZ-bonus denk ik, maar hopelijk snel richting uitgangquote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Fred_B het volgende:
Ook gewoon halverwege de lijst dit, terwijl er al zoveel moois is geweest.
Ajax is niveau Bankzitters.quote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Ajax zat er afgelopen maanden weinig tussen
Vanavond nog van K3 naar Rammsteinquote:Op zondag 28 december 2025 01:27 schreef Redefine het volgende:
Van Herman van Veen naar Diggy Dex. Dat is alsof je na een CL wedstrijd naar de zondagamateurs zesde klasse gaat kijken.
Geen ideequote:Op zondag 28 december 2025 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
Diggy Dex hoor ik alleen in de top 2000 en dan begrijp ik dus nooit waarom ik hem daar hoor. Is hij populair en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |