DIEP IN DEquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
haha SUL en LIT beginnen niet voor half 12
SUL gaat dit tot half drie rekkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
haha SUL en LIT beginnen niet voor half 12
Die kan beter darten dan ikquote:
De Max Verstappen van het Dartsquote:
Hier net een Kapuziner opquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Tijd voor nog een scheut whiskey met cola dan maar.
Zonde van de whiskeyquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Door de gootsteen er mee en goede whisky halen maatquote:
Grolsch Kanon is hier bijna op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Zelden zoiets onhandigs gezien als Redditquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele jeugd zit toch op reddit
Ze komen hier niet omdat het vol zit met kutreclames
Haha nee ik ga er prima op, smaak is voor een andere keer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Door de gootsteen er mee en goede whisky halen maat
Met een Glentalloch of zo kan dat bestquote:
Letterlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een Glentalloch of zo kan dat best
Ik zie daardoor potentie in Fok!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelden zoiets onhandigs gezien als Reddit
Reddit is al jaren in een neerwaartse spiraal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was zijn vervanger, met zo´n figurant uit een paar bekende films die alles aan elkaar praatte. Wel goed vermaakt. Prima orkest enzoquote:
Dat is dan weer zonde van de cola.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Oneens, ik heb prima vatgerijpte rum staan die je heerlijk puur kan drinken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat je bij cola moet doen is rum.
Waarom is dat een vraag?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:14 schreef vul_maar_in het volgende:
De vraag is, ga ik de leftover brisket van kerst zo even opwarmen in de oven met wat bbq saus?
Niet iedere rum.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oneens, ik heb prima vatgerijpte rum staan die je heerlijk puur kan drinken.
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
4chan dan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.
Dat is geen Whiskeyquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Onze gifbeker moet leeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze puddingpot gaat tot het gaatje.
Jake Paul is ook succesvol.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.
Die heeft Jutta ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jake Paul is ook succesvol.
Nee dat is Whiskyquote:
Verdoriequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Clayton, Hurrell, Woodhouse of Ratajski in de halve finale.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de meest scheefgooiende darter?
Ben je trouwens al naar het top2000 cafe geweest?quote:
Seagram's dan?quote:
Kijk, hier kan ik iets meequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geluid wat harder en de deur open laten staan
Dit is verkeerd overigensquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou het is volgens mij meer bedoeld voor groepen. En die groepen vinden werkt helemaal gaar want de zoekfunctie is drie keer niks. Moet je via obscure websites aan werk enzo. Helemaal flut. Daarnaast heeft 80% van mijn contacten het niet. Heb het twee keer geprobeerd maar ook klaar mee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat werkt niet heel anders dan Whatsapp toch? Heb het er wel onlangs weer af gegooid
Dit is niet leukquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb wel zin in een delletje mayo, helaas volgend jaar pas weer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Oven staat aan, nog wat aardappeltes erbij en zo lekker broodje brisket maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |