Letterlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een Glentalloch of zo kan dat best
Ik zie daardoor potentie in Fok!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelden zoiets onhandigs gezien als Reddit
Reddit is al jaren in een neerwaartse spiraal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was zijn vervanger, met zo´n figurant uit een paar bekende films die alles aan elkaar praatte. Wel goed vermaakt. Prima orkest enzoquote:
Dat is dan weer zonde van de cola.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Oneens, ik heb prima vatgerijpte rum staan die je heerlijk puur kan drinken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat je bij cola moet doen is rum.
Waarom is dat een vraag?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:14 schreef vul_maar_in het volgende:
De vraag is, ga ik de leftover brisket van kerst zo even opwarmen in de oven met wat bbq saus?
Niet iedere rum.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oneens, ik heb prima vatgerijpte rum staan die je heerlijk puur kan drinken.
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
4chan dan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.
Dat is geen Whiskeyquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Onze gifbeker moet leeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze puddingpot gaat tot het gaatje.
Jake Paul is ook succesvol.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is helemaal ruk inderdaad. Snap je toch niks van dat zo iets kuts zo succesvol kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |