Freddie Mercuryquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag voor heel fok! Welke overleden artiest had je graag live gezien maar is je nooit gelukt?
Nick Drake en Maarten van Roozendaal hier. Oh en Sinatra en Presley ook.
Oeeeeehoeeeee aaaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ken alleen dat songfestivalliedje van S10
Daar had het van mij ook bij mogen blijven eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
North Sea Jazz?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Prince had ik kunnen zien. Maar ik was toen een domme alopio
Ze was nogal ambitieloosquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
En de date was ook nog een teleurstelling of niet
Dat je drol niet uitkomt-genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
George Michaelquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag voor heel fok! Welke overleden artiest had je graag live gezien maar is je nooit gelukt?
Hij zij gewoon we gaan op 1300 weg om dan om 1255 te mopperen dat ik nog niet klaar was... Maar hij reed idd wegquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was jij dan meestal wel mee?
Ik snap die man wel
Had me toch leuk geleken Motorhead een keer live te zien. Beste waar ik op kan komen nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hadden dus kaartjes voor Rock Werchter en daar zou Bowie komen. Krijgt ie week ervoor een hartaanval.quote:
Dit ja. Ik twijfelde enorm, maar dacht ach volgende keer, komt net niet goed uit, duur kaartjequote:
Hoge lat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef Fred_B het volgende:
S10 is lekkerder dan Froukje trouwens.
Ik was er al wel maar was nog letterlijk 0.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef 4-elements het volgende:
Had ooit wel Freddie willen zien. Maar was nog veel te jong destijds. Ik was 8 toen hij overleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
was t een tour? Paar optredens toch maar? Heb wel t geluk gehad 4 jaar geleden S10 bij Frokkie in de show te zien voor een verrassingsoptreden. Zaal went crazyquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef Gretzl het volgende:
FROK en S10 waren geniaal op de concerttour die ze samen deden @:scorpion_17
Prince heb ik wel live gehoord, nooit gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Prince had ik kunnen zien. Maar ik was toen een domme alopio
Oeh wel mee oneensquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik val eerder op een type Froukje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat je met Frok wel leukere gesprekken kunt hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |