verhaal is bekend toch?quote:
David Bowie en Bob Marleyquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag voor heel fok! Welke overleden artiest had je graag live gezien maar is je nooit gelukt?
Nick Drake en Maarten van Roozendaal hier
Jim Morrisonquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag voor heel fok! Welke overleden artiest had je graag live gezien maar is je nooit gelukt?
Kurt Cobain!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
te lange lijst..quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Queen met Freddiequote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nick Drake en Maarten van Roozendaal hier. Oh en Sinatra en Presley ook.
Echt een topserie datquote:
Bowiequote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vergeet gewoon te veel artiesten die ik nog meer wil beluisteren na de top 2000. Daarom ben ik blij dat ik het nu een beetje beter bijhoud, zodat dit niet in een zwart gat in mijn hoofd ergens beland waar ik niet meer bij kan zeg maar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt echt te weinig tijd he?
Mijn stiefpa reed dan gewoon weg. Dat invoeren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb tegen vrouw en dochters gezegd dat ik 12.45 wil vertrekken (omdat ik stiekem om 13.00 wil vertrekken).
Ik zit nu te wachten. Ik wacht mijn halve leven
Kurt Cobain/Nirvanaquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja.. ze hadden t na 4 seizoenen moet afrondenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt een topserie dat
Alleen dat vage laatste seizoen met de Observers invasie
Pff. Waar moet ik beginnen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van de realstische opties: Princequote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Slim, een man met ervaringquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb tegen vrouw en dochters gezegd dat ik 12.45 wil vertrekken (omdat ik stiekem om 13.00 wil vertrekken).
Ik had ooit een gratis kaartje van n vriend voor Prince maar verkoos een date. Drie jaar later was Prince dood en had ik m nooit live gezienquote:
Prince had ik kunnen zien. Maar ik was toen een domme alopioquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van de realstische opties: Prince
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Was jij dan meestal wel mee?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa reed dan gewoon weg. Dat invoeren.
Dan zal ik me inhouden.quote:
Freddie Mercury, zonder twijfel. Ik denk dat z’n stem eeuwig zalig door m’n gehoorgang zou nagalmen na een concert.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En de date was ook nog een teleurstelling of nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had ooit een gratis kaartje van n vriend voor Prince maar verkoos een date. Drie jaar later was Prince dood en had ik m nooit live gezien
Freddie Mercuryquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeeeeehoeeeee aaaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ken alleen dat songfestivalliedje van S10
Daar had het van mij ook bij mogen blijven eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
North Sea Jazz?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Prince had ik kunnen zien. Maar ik was toen een domme alopio
Ze was nogal ambitieloosquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
En de date was ook nog een teleurstelling of niet
Dat je drol niet uitkomt-genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
George Michaelquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij zij gewoon we gaan op 1300 weg om dan om 1255 te mopperen dat ik nog niet klaar was... Maar hij reed idd wegquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was jij dan meestal wel mee?
Ik snap die man wel
Had me toch leuk geleken Motorhead een keer live te zien. Beste waar ik op kan komen nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hadden dus kaartjes voor Rock Werchter en daar zou Bowie komen. Krijgt ie week ervoor een hartaanval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |