Jaja, we zijn in China momenteel, dus geen traditionele gourmet deze keer, maar bepaald niet minder lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar was je Kerstdiner wel lekker?
Ik lijk het gevecht inmiddels wel weer te gaan winnen gelukkigquote:
Ja ik hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoi, jij hier?
Hier is alles goed, dadelijk maar weer eens eten.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:47 schreef Viv het volgende:
Hierbij dan mijn lijstje!
1. Eluveitie - Omnos (Gallisch)
2. Måneskin - Zitti e buoni (Italiaans)
3. Go_A - Shum (Oekraïens)
4. Rammstein - Engel (Duits)
5. Jonna Jinton - Vargsången (Zweeds) (komt uit "Ronja de roversdochter" van Astrid Lindgren)
6. Mezarkabul - Bir (Turks) (deze band heet "Pentagram" in Turkije en op Spotify, is niet die uit de VS)
7. Enya - Athair Ar Neamh (Iers)
8. ERA - Ameno (Pseudo-Latijn)
9. Mecano - Hijo de la luna (Spaans)
10. Manau - La Tribu de Dana (Frans)
Met speciale vermelding van:
Bekijk deze YouTube-video
Beetje paar linkse hoeken uitdelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik lijk het gevecht inmiddels wel weer te gaan winnen gelukkig
Wel een rebel die Ambar dus nummer past uitstekend bij hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
In huize Muis spreken wij geen Spaans. Wel Portugees.
En ik bedacht mij net dat ik vergeten ben de stemmen op Portugal the man aka Âmbar
Denk gewoon brood. Ik heb er wel zin in. Vanavond nog wel restjes van (eer)gisteren.quote:
Dat mag ook wel ja. Sakura is een prachtig liedje wat niet van haar nieuwe plaat is. Die mag er van mij wel in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
Voorspel alvast dat Rosalía voor 2030 ook wel in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staat
The Surfers bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:22 schreef Cee het volgende:
Dacht vroeger dat dit de beach boys waren met fun fun fun on the Autobahn.
Omnosquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:21 schreef Viv het volgende:
Ik heb wel ooit op Hijo de la luna gestemd bij de Anderstalige top zoveel hier in MUZ:
[..]
Ohhh nicequote:Op zaterdag 27 december 2025 12:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaja, we zijn in China momenteel, dus geen traditionele gourmet deze keer, maar bepaald niet minder lekker
drama…quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:23 schreef alopio het volgende:
Veel file wel in Deutschland. Dus echt gas..nee
haha fahrtquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Alle wegen leiden naar Ausfahrt…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:24 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik wil een afbeelding van Iron Maiden man laten 3D printen voor op mn hoedenplank, als zo'n wiebelende
hondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |