Hoi, jij hier?quote:
Dat hangt af van de keuzelijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
Voorspel alvast dat Rosalía voor 2030 ook wel in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staat
Maar was je Kerstdiner wel lekker?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland is nog altijd een smakeloos land.
Eres tuquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
Welke minder bekende Spaanstalige gem zouden jullie ook nog eens in de Top willen horen?
Voor mij o.a. deze van La Oreja de van Gogh![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niks veranderd dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Bart Arens is een lul
Het cafe is doods
Oh, vertel, ik heb een Top 2000 quiz vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk feitje over ZZ Top.
alles gaat goed op derde kerstdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Oh dat is minderquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Behalve dat ik sinds woensdag met een koudje/griepje aan het vechten ben...
Prima
Klare taalquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Bart Arens is een lul
Het cafe is doods
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
In huize Muis spreken wij geen Spaans. Wel Portugees.
Dit jaar tijdens een pubquiz nog gruwelijk op mn bek gegaan door te vergeten dat de volledige versie zo lang duurde....quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag wel in de 23 minuten versie
Ja, dat is echt een gemis.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaaadoe hier een keer de volledige versie van dan
De meeste leden lijken op Jan, Pier, Tjores en Corneel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, vertel, ik heb een Top 2000 quiz vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |