niet tegen mij @essnhillsquote:
Spaans vond ik een vrij intuïtieve taal toen ik was begonnen met leren. Maar ja, je moet er wel de tijd in kunnen steken uiteraard.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit luisterde ik veel toen ik Spaans wilde leren.
Erg ver ben ik nooit gekomen.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maan is sowieso van iedereen toch?
Dus er viel ook niet veel op te ruimen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel mooi liedje om vaak te luisteren, dus alsnog een goede zetquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja het is ook niet moeilijk, maar tijd en motivatie zijn lastig te vinden somsquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Spaans vond ik een vrij intuïtieve taal toen ik was begonnen met leren. Maar ja, je moet er wel de tijd in kunnen steken uiteraard.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Espanõl Pop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Burbujas de Amor in de Top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo Âmbar en ik zijn er weer bij na een ochtendje wandelen en wat lezen
Dat inderdaad, ik zou er zelf nooit op stemmen, maar iedere keer dat ik 'm in de Top 2000 hoor denk ik: ja is wel prima.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:18 schreef alopio het volgende:
Het is kitsch, maar wel de goede fantastische manier van kitsch
Ik ken nog een leuk feitje over ZZ Top.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef Viv het volgende:
Mooi liedje dit
Ik heb allebei mijn stemplaten van vandaag gemist omdat ik nog sliep:
ZZ Top - Sharp Dressed Man
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
Behalve dat ik sinds woensdag met een koudje/griepje aan het vechten ben...quote:
Zo heb ik het ook gedaan, vond het een leuke manier om te leren persoonlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:18 schreef Isorden het volgende:
Heb een tijdje spaans gedaan met Duolingo...
Mss in het nieuwe jaar maar weer eens oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |