Je bent zelfquote:
Overal waar Marco B is in geweest hoeft van mij niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maan is sowieso van iedereen toch?
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Alleen smorgens toch of met blauwe pilletjes
Ik heb een vermoeden dat het niet heel veel uitmaakt of ik dat wil of nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:15 schreef peaceman het volgende:
wil je dat we, nu je er wel bent, ook blijven taggen? @:essnhills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
@essnhillsquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat het niet heel veel uitmaakt of ik dat wil of niet
Volgend jaar Benny Neyman stemmen dan, vrees ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Overal waar Marco B is in geweest hoeft van mij niet meer.
Ken je plek ja... @essnhillsquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat het niet heel veel uitmaakt of ik dat wil of niet
Ik ben heul wel aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel van Belle Perez
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |