Ook een paar keer op gestemd, maar zonder resultaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
JAAAAAA
Stem ik al jaaaaren op zonder resultaat
Oja die was me een partij slecht zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.
Of een Pihole oid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees dan gewoon braaf en neem een brave browser
Dat werkte dus niet mobiel, op een of andere manierquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees dan gewoon braaf en neem een brave browser
Heb je het al een keer of 6 7 gehoord?quote:
Word?quote:
Elke Paul de Leeuw-versie is vreselijk, maar die van Solitudine vind ik wel mondjesmaat minder kut dan degene die nog over zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.
Op de pc heb je toch ook ads als je geen abo hebt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FOK! ers met ads op hun mobiele FOK!
werkt hier primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat werkte dus niet mobiel, op een of andere manier
Geen hinderlijkequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op de pc heb je toch ook ads als je geen abo hebt?
Er is dan ook niets te begrijpen aan 6 7.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef Isorden het volgende:
Je weet dat je een ouwe lul begint te worden als je de memes van de jeugd niet meer begrijpt/kut gaat vinden.
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Gretzl het volgende:
Commerciële blokje even goed benutten door SEF - DE LEVEN terug te horen
De neder(hop)bop gaat sowieso een vaste waarde komende jaren, ben ik van overtuigd. Hebben we S&F nieuws in de komende jaren echt niet voor nodig![]()
[ afbeelding ]
Omdat je weet dat dit de Leven is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.
Zoveel vragen.
En dat moet dan weer hét hihaho hier aan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is dan ook niets te begrijpen aan 6 7.
teloefening?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 5. Om gek van te worden, de hele dag door 6 7.
even gekeken maar dat is me net even te veelquote:
27. Sef – De levenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.
Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |