Dat zijn haar bijverdienstenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Helene echt verschrikkelijk. En iedereen loopt er mee weg
Ik post meer op een fatsoenlijke pc hoor. Die mobiele interface is.. nou ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jee, lang geleden dat ik nog eens bovenaan stond. Maar ik zat mobiel in de avond terwijl iedereen The Masked Singer keek. En Holland's Got Talent. En mobiel moet je altijd meer posten om bij te blijven.
heeft die baby nu al een eigen nummer?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Gretzl het volgende:
Commerciële blokje even goed benutten door SEF - DE LEVEN terug te horen
Der Kommissar mag er ook wel in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:56 schreef Gretzl het volgende:
NIE GENUG DEUTSCHPOP IN DEN TOP 2000!!
Ik begrijp dat ook echt gar nichtquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Helene echt verschrikkelijk. En iedereen loopt er mee weg
Die ken ik letterlijk dánkzij een commercialquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Gretzl het volgende:
Commerciële blokje even goed benutten door SEF - DE LEVEN terug te horen
Heb maar een abbo voor een maand genomen anders is het helemaal niet te doen mobiel met die verschrikkelijke ads. Is die paar euro wel waardquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik post meer op een fatsoenlijke pc hoor. Die mobiele interface is.. nou ja.
JAAAAAAquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Der Kommissar mag er ook wel in.
Mobiel is een post maken een soort F5, op de PC is dat.. niet nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik post meer op een fatsoenlijke pc hoor. Die mobiele interface is.. nou ja.
Heel eerlijk, ik hoor nog liever S&F dan Bruno Sarsquote:
Ik vermoed wel serieus dat die nieuw is puur door de associatiequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft die baby nu al een eigen nummer?
Ja zelfs diequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zelfs Bankzitters? Zelfs Gordon?
Ja ik dacht ik gooi ook even een open deurquote:
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.quote:
Ik vind mobiel FOK!ken uberhaupt enorm kut. Ik kan ook niet lekker typen op telefoon met mijn dikke vingers. dus gewoon voor mij PCquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb maar een abbo voor een maand genomen anders is het helemaal niet te doen mobiel met die verschrikkelijke ads. Is die paar euro wel waard
Je kan mobiel op zich ook gewoon refreshenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel is een post maken een soort F5, op de PC is dat.. niet nodig.
Doe hem eens dicht, het tocht hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik gooi ook even een open deur
Eens, maar mobiel is praktischer, soms doe ik het op de pc.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind mobiel FOK!ken uberhaupt enorm kut. Ik kan ook niet lekker typen op telefoon met mijn dikke vingers. dus gewoon voor mij PC
De smoes van vreugde tijd is nu voorbijquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.
wees dan gewoon braaf en neem een brave browserquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb maar een abbo voor een maand genomen anders is het helemaal niet te doen mobiel met die verschrikkelijke ads. Is die paar euro wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |