Ook een paar keer op gestemd, maar zonder resultaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
JAAAAAA
Stem ik al jaaaaren op zonder resultaat
Oja die was me een partij slecht zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.
Of een Pihole oid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees dan gewoon braaf en neem een brave browser
Dat werkte dus niet mobiel, op een of andere manierquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees dan gewoon braaf en neem een brave browser
Heb je het al een keer of 6 7 gehoord?quote:
Word?quote:
Elke Paul de Leeuw-versie is vreselijk, maar die van Solitudine vind ik wel mondjesmaat minder kut dan degene die nog over zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig staat die vreselijke versie van Paul de Leeuw er niet meer in.
Op de pc heb je toch ook ads als je geen abo hebt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FOK! ers met ads op hun mobiele FOK!
werkt hier primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat werkte dus niet mobiel, op een of andere manier
Geen hinderlijkequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op de pc heb je toch ook ads als je geen abo hebt?
Er is dan ook niets te begrijpen aan 6 7.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef Isorden het volgende:
Je weet dat je een ouwe lul begint te worden als je de memes van de jeugd niet meer begrijpt/kut gaat vinden.
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Gretzl het volgende:
Commerciële blokje even goed benutten door SEF - DE LEVEN terug te horen
De neder(hop)bop gaat sowieso een vaste waarde komende jaren, ben ik van overtuigd. Hebben we S&F nieuws in de komende jaren echt niet voor nodig![]()
[ afbeelding ]
Omdat je weet dat dit de Leven is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.
Zoveel vragen.
En dat moet dan weer hét hihaho hier aan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is dan ook niets te begrijpen aan 6 7.
teloefening?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 5. Om gek van te worden, de hele dag door 6 7.
even gekeken maar dat is me net even te veelquote:
27. Sef – De levenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom is het DE LEVEN eigenlijk en niet HET LEVEN.
Zoveel vragen.
gewoon standaard met 8 9 antwoordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 5. Om gek van te worden, de hele dag door 6 7.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je kunt ook niet de hele dag 69 doen he
Of een stoot op zijn linkeroogquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon standaard met 8 9 antwoorden
was het maar zo weinigquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je het al een keer of 6 7 gehoord?
bijna heel Doolittle mag in de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat Monkey Gone To Heaven er niet in is gekomen
La la love you op 1quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
bijna heel Doolittle mag in de lijst.
vroegah was alles beter?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was het maar zo weinig![]()
Heeft blijkbaar niet eens een duidelijke betekenis, las ik. Toen ik die leeftijd had, waren achter dit soort memes in ieder geval een soort oorsprong te vinden, nu is het gewoon willekeurige dingen roepen zonder enige reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
dan hoef ik niet eens verder onderzoek te doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Pi-Hole ook niet alle nags hier blocked.
Vast niet alles, maar genoeg om te kunnen internetten zonder hinderlijke ads.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Pi-Hole ook niet alle nags hier blocked.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
vroegah was alles beter?Ik ben immers uit mijn 20s, ik pas me al heel goed aan bij de oude man mentaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik begrijp nu pas dat De Leven een soort van indirecte DAB+ heeft gekregen, een beetje vergelijkbaar verhaal met bijvoorbeeld Astronomy en A White Shade of Palequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Gretzl het volgende:
Commerciële blokje even goed benutten door SEF - DE LEVEN terug te horen
De neder(hop)bop gaat sowieso een vaste waarde komende jaren, ben ik van overtuigd. Hebben we S&F nieuws in de komende jaren echt niet voor nodig![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het sinds de 12e van deze maand niet eens meer met goed fatsoen afronden naar de 30quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben immers uit mijn 20s, ik pas me al heel goed aan bij de oude man mentaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |