Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker Devquote:Op zaterdag 27 december 2025 05:14 schreef devzero het volgende:
Ja, tijd om te gaan slapen. Morgen weer een drukke dag![]()
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Tegen de misselijkheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tegen m’n misselijkheid?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey GG 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:
Hey Blubske
Ja..quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario heeft weer goed gescoord vannacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb hem overdag flink tegengehouden maar vannacht sliep ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je overdag een dutje gedaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij mama op de zetelquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je overdag een dutje gedaanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Als je dat vandaag niet doet en dan kijkt of je vannacht beter slaapt?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was powernap, zelfs niet gedroomdquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je dat vandaag niet doet en dan kijkt of je vannacht beter slaapt?
Moet wel zeggen dat ik als kind ook al slecht sliepWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Gaat je niet meer lukken nu denk ik.quote:
We hebben er een fanatieke bolkster bij gekregen
Melatonine een optie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was powernap, zelfs niet gedroomd
Moet wel zeggen dat ik als kind ook al slecht sliepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik geef hem ruimte
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Grappig poesje.
Ik kijk the Sandhamn murdersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
NIets hoor gooi af en toe random een smiley er in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb al 33 unieke bezoekers met een gemiddelde engagement time van 15 minuten. Normaal is dat maar een minuutje max.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Nice, ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
![]()
![]()
![]()
Je lijkt Justin wel. Alles voor de punten.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Lekker sneer doe je goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je lijkt Justin wel. Alles voor de punten.
Haha is geen sneer. Is gewoon een observatie. Moet je ook lekker zelf weten.quote:
fractalisme.nl![]()
![]()
Vooruitquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets hoor gooi af en toe random een smiley er in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een observatie van het laatste uur dan zekerquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha is geen sneer. Is gewoon een observatie. Moet je ook lekker zelf weten.
Ik ben er net, heb alleen goedemorgen gezegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een observatie van het laatste uur dan zeker
fractalisme.nl![]()
Ja dat zie ik niet natuurlijk. Voor het zelfde geld dat je al een tijd te f5’enquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er net, heb alleen goedemorgen gezegdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een bolk smiley dan maar voor de puntenquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een observatie van het laatste uur dan zeker
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bolk smiley dan maar voor de punten
quote:
Ben geen peerdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
als goedmakertje hier een lekker kopje koffie. Met een kerstkransje![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heb je nog grootmoeders tips voor onrustige benen behalve magnesiumquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was het maar zo feest. Ik heb er zelf ook zo last van, vooral in de avond.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nog grootmoeders tips voor onrustige benen behalve magnesiumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest. Ik heb er zelf ook zo last van, vooral in de avond.
Google zegt.
Tegen rusteloze benen helpen vooral leefstijlaanpassingen zoals stoppen met roken, minder cafeïne en alcohol, voldoende bewegen overdag (maar niet vlak voor het slapen), en een vast slaapritme aanhouden; afleiding zoeken, masseren, afkoelen of juist opwarmen, en stretchen kunnen ook verlichting bieden, maar bij aanhoudende klachten is contact met een arts belangrijk, zeker om ijzer- en vitaminegebrek te controleren
Tegen rusteloze benen tijdens zwangerschap helpen beweging (wandelen, zwemmen), massages en het omhoog leggen van je benen, vermijden van cafeïne en intensief sporten voor het slapen, en afwisselend warm/koud douchen;Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké meer bewegen dus. De rest doe ik al.
Het is sinds ik thuiswerk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja je zit natuurlijk veel voor je werk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oké meer bewegen dus. De rest doe ik al
Hier staan ook wel wat tips
https://omaweetraad.nl/rusteloze-benenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Masseer de benen en voeten goed met paardenbalsem voor het slapen gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je zit natuurlijk veel voor je werk.
Hier staan ook wel wat tips
https://omaweetraad.nl/rusteloze-benen
Eerder niet…. Ik denk dat dat het is. Wist niet dat het zo’n grote impact had.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koude douche zeggen ze, kan wel eens helpen ik ga soms naar bed omdat de benen zo rusteloos zijn en die koele lakens verlichten ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je lijf reageert nu natuurlijk ook anders door de zwangerschapquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Eerder niet…. Ik denk dat dat het is. Wist niet dat het zo’n grote impact had.
Iets m inder met een dekentje op bank maar af en toe even lopen kijken of dat helptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijf reageert nu natuurlijk ook anders door de zwangerschap
Iets m inder met een dekentje op bank maar af en toe even lopen kijken of dat helpt
Moet weer vaker bewegen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik was benieuwd naar de theatershow van Andre Hazes omdat hij daar over zijn leven verteld
Maar hemel wat zingt die vent slecht zeg.
En had verdrieieieiiiet of jooooooooong die fibratie die veel Nederlandse zangers hebben is bij hem wel heel erg
EN hij zingt met zo piepstemmetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.
Moet weer vaker bewegen.![]()
Het is ook zo lekker om zo te zitten, liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.
Moet weer vaker bewegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga wel weer naar de sportschool. Kan ik mooi m’n frustratie kwijt ook.
Even die drempel over. Bizar dat ik mezelf nu moet slepen nadat je een aantal weken weinig doet. Had niet verwacht dat de motivatie zover zou wegzakken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik bestel boodschappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?
Veel mensen denken te kunnen zingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik was benieuwd naar de theatershow van Andre Hazes omdat hij daar over zijn leven verteld
Maar hemel wat zingt die vent slecht zeg.
En had verdrieieieiiiet of jooooooooong die fibratie die veel Nederlandse zangers hebben is bij hem wel heel erg
EN hij zingt met zo piepstemmetje![]()
![]()
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel mensen denken te kunnen zingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of voor het slapen gaan even een uurtje wandelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe komt dat dan dat je motivatie weg is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel weer naar de sportschool. Kan ik mooi m’n frustratie kwijt ook.
Even die drempel over. Bizar dat ik mezelf nu moet slepen nadat je een aantal weken weinig doet. Had niet verwacht dat de motivatie zover zou wegzakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is echt kattegejank ik ben verbaasd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel mensen denken te kunnen zingen.
Het achtergrond koortje zingt 1000x beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijvoorbeeld. Maar dan wel als het wat warmer is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of voor het slapen gaan even een uurtje wandelen![]()
Ik moest ontstressen. Ik was echt tegen t randje van overbelasting. En voor dat icsi traject noodzakelijk. Ik ben er nu in doorgeschoten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan dat je motivatie weg is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O door je werk gelukkig had je het op tijd door.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest ontstressen. Ik was echt tegen t randje van overbelasting. En voor dat icsi traject noodzakelijk. Ik ben er nu in doorgeschoten.
Net zoals je nu door hebt dat het nu ook niet oke is en je de draad weer langzaam op moet pakken. Je zelf een spreekwoordelijke schop onder de kont geven.
Maar toen stond/liep ik de hele dag. Dat is wel anders nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O door je werk gelukkig had je het op tijd door.
Net zoals je nu door hebt dat het nu ook niet oke is en je de draad weer langzaam op moet pakken. Je zelf een spreekwoordelijke schop onder de kont geven.
Klopt
Toen is niet nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toen stond/liep ik de hele dag. Dat is wel anders nu.
Klopt![]()
Ja en daar moet je dus weer even doorheen. Zoals je zelf al zegt je moet de motivatie weer zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vorige maaaannnddddquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen is niet nu![]()
Ja en daar moet je dus weer even doorheen. Zoals je zelf al zegt je moet de motivatie weer zoeken
Jamorgen
M’n mama had weer gelijk.
“Van niks doen wordt je lui”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed voornemen voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was vorige maaaannndddd
Jamorgen
Fijn toch dat dat voor je werktquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij helpt het hebben van een takenlijst op een whiteboard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
“Van niks doen wordt je lui”![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
SOms heb je het ook echt nodig om even niets te doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
“Van niks doen wordt je lui”
En er is een combi he, van je werk maar ook je zwangerschap, de eerst tijd ben je daar ook moe vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Puzzie, heb je leuke dagen bij je moeder gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi Dotquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, heb je leuke dagen bij je moeder gehad?jazeker, ik heb een ring gemaakt , en hij is nog goed gelukt ook
![]()
Hier ook alles goed?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fijn zo, toch zo leuk dat je dat nog met haar kan doen he.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Dotjazeker, ik heb een ring gemaakt , en hij is nog goed gelukt ook
![]()
Hier ook alles goed?![]()
Wat voor ring heb je gemaakt?
Hier alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koper met een grote steen ge-electroformedquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, toch zo leuk dat je dat nog met haar kan doen he.![]()
Wat voor ring heb je gemaakt?
Hier alles okidoki
Resultaat mag er zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik moest even opzoeken wat ge-electroformed wasquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koper met een grote steen ge-electroformed
Resultaat mag er zijn![]()
Je mag er toch best trots op zijn
Dat ben ik sowiesoquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat ge-electroformed was![]()
Je mag er toch best trots op zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een verwennerijquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in.
[ afbeelding ]
Chips als ontbijtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Was nog overquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker smullen dan maarquote:
Wat heb je gisteren eigenlijk gegeten met het familiediner?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Konijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker smullen dan maar
Wat heb je gisteren eigenlijk gegeten met het familiediner?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestrooptquote:
Twee konijnen zelfsquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestrooptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee derrabbit ook alquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.![]()
Heb je het goed klaargemaakt geproefd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.
Niet iedereen kan dat. Ik hou van konijn maar heb vaker ergens gegeten waar het niet te pruimen valt. Als dat je eerste ervaring is dan zou ik het ook nooit meer nemen
Vind je het te taai?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.![]()
Dan is het niet goed klaargemaaktquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.![]()
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..quote:
Weet niet meer heel precies is al heuuuuuul lang gelezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het heeft wel een eigen smaak ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..
Weet niet meer heel precies is al heuuuuuul lang gelezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MIjn vader en moeder waren er gek op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het heeft wel een eigen smaak ja.
Ik echt niet zal het ook nooit meer eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkleed vanuit de lucht als buizerd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader en moeder waren er gek op.
Ik echt niet zal het ook nooit meer eten.gelukkig ben je dat niet verplicht
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verkleed vanuit de lucht als buizerd?
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig ben je dat niet verplicht
Snap ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 10: mooi 10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proeven
Nu niet meer
Nee, beide ouders leven niet meer, dus ik hoef niets meer verplicht te proevenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, beide ouders leven niet meer, dus ik hoef niets meer verplicht te proeven
Vond je het wel wat hebben dat je vader bij de luchtmacht zat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proeven![]()
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond je het wel wat hebben dat je vader bij de luchtmacht zat?
Ik heb het nooit als iets bijzonders gezien of zo eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?
Ik heb het nooit als iets bijzonders gezien of zo eigenlijk
Dat is helemaal prima heur. Wel wat leuker spreekbeurtmateriaal dan accountantquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?
Ik heb het nooit als iets bijzonders gezien of zo eigenlijk![]()
Ik denk dat wat voor je beroep je ook hebt het even belangrijk is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima heur. Wel wat leuker spreekbeurtmateriaal dan accountant
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereld
Of putjesschepper op zeequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat wat voor je beroep je ook hebt het even belangrijk is.
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereldFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
![]()
ik kom naar je toe. Voorzichtig
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vindquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereld![]()
Die mensen zijn er jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vindWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gisteren net die aflevering van Stranger Things gekeken waarin Eleven haar spreekbeurt stond te stamelen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Spreekbeurten.... Sta je voor je klas je verhaal te stammelen....![]()
![]()
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgtquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgt
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgt![]()
Dat is zeker waar. En het is ook voor iedereen verschillend wat met interressant vindtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar niet iedereen wil dat en heeft dezelfde interessesquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.
Zo kende ik iemand die bij een vuilverbrandingsoven werkte en daar altijd hele verhalen over wist te vertellen van hoe geweldig het allemaal was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil dat en heeft dezelfde interesses![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat Dotteke nog een kop koffie over heeft.
Rustig rustig, was even verse zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke is weggerend? Geen koffie?
Domme eigenbolkert ben je toch zo kom je nooit verderquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke is weggerend? Geen koffie?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig rustig, was even verse zetten![]()
![]()
Zit ik mezelf in te houden, bolk jij jezelfquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke is weggerend? Geen koffie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik was ongeduldig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig rustig, was even verse zetten![]()
![]()
Het is en blijft een man MK:Pquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit ik mezelf in te houden, bolk jij jezelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is goedquote:
Ik drink decafquote:
Moet ik ook nog vandaag ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja heb voorraad koffie genoeg. zeker wel 20 pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las verraad koffiequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja heb voorraad koffie genoeg. zeker wel 20 pakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja heb voorraad koffie genoeg. zeker wel 20 pakkenWut?
![]()
Ja maar dit is wel een beetje HEUL erg veel!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter teveel koffie dan zonder komen te zitten....
Voorbereid op dat de Russen komen misschien?![]()
![]()
Ik heb gewoon een pakkie pads in huis en als die bijna op is, loop ik ff om de hoek naar Kruidvat om daar meer te halen.
Bonenkoffie is uiteraard lekkerder maar zo veel drink ik nou ook weer niet.2 - 4 bakkies per dag.
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef ToT het volgende:
Ik heb gewoon een pakkie pads in huis en als die bijna op is, loop ik ff om de hoek naar Kruidvat om daar meer te halen.
Bonenkoffie is uiteraard lekkerder maar zo veel drink ik nou ook weer niet.2 - 4 bakkies per dag.
![]()
![]()
KOffie verraad, alles is mogelijkquote:
Je komt steeds verder van de derde plaats ipv dichterbijquote:
2 halen 1 betalen, laats 5 halen 2 betalenquote:
Ja dan haal ik een voorraadje scheelt in de prijsEn zo is het als het dan ook nog eens in de aanbieding dan haal ik zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter teveel koffie dan zonder komen te zitten....Ja in de ochtens wel, overdag verder eigenlijk niet zo heel veel, en in de avond een kopjequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien drinkt Dotteke ook wel heel veel koffieNiets met de russen te maken, want als de stroomuitvalt heb ik er niets aanquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een beetje HEUL erg veel!
Voorbereid op dat de Russen komen misschien?Dat is wel een goed idee om het naast de laptop te zettenquote:
Een invasie van Rusland hoeft niet gelijk permanente stroomuitval te betekenen, maar bevoorrading van supermarkten kan wel in gevaar komen.![]()
![]()
Het zal mij voor nnu een worst zijn, ik heb gewoon koffie in voorraad omdat het in de aanbieding zoveel goedkoper is.
EN wat er gebeurd als de Russen of wie dan ook gaan komen zie ik dan welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehehe precies!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Het zal mij voor nnu een worst zijn, ik heb gewoon koffie in voorraad omdat het in de aanbieding zoveel goedkoper is.
EN wat er gebeurd als de Russen of wie dan ook gaan komen zie ik dan wel![]()
![]()
ToT is heel voorzichtig...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Dat is wel een goed idee om het naast de laptop te zetten![]()
Je zoekt altijd het verkeerde moment uitquote:
ToT zit weer in zijn plaatjes tijd
Jij blubt wat af op een dagquote:
quote:
![]()
Ik heb op mobiel de plaatjes uit staan dus zie niet wat er op staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hoiquote:![]()
Jazeker, ik loop hele dagen rond in de dorpjes!
En jij?I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
![]()
Kerstmarkten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi![]()
En jij?
En heej!Puntjes!
[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 27-12-2025 12:59:24 ]![]()
quote:
Jaquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat is toch standaard bij Theo Thee?quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Niet hele dagen, maar wel hoop cans gevonden. Helaas nog geen hotel coupons; ik kom regelmatig zilveren en gouden chest tegen, maar ik heb alleen maar bronzen sleutelsquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi![]()
En jij?
Over een paar dagen al mijn coupons inwisselen en eens kijken wat ik dan krijg.![]()
![]()
ff wat snacks gehaald, nu zitten vriendin en haar dochter zich in de badkamer op te tutten of whatever vrouwen daar allemaal uitvreten.![]()
![]()
Snack zeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: