Konijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker smullen dan maar
Wat heb je gisteren eigenlijk gegeten met het familiediner?
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestrooptquote:
Twee konijnen zelfsquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestroopt
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.quote:
O jee derrabbit ook alquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.
Heb je het goed klaargemaakt geproefd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het te taai?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het niet goed klaargemaaktquote:
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..quote:
Het heeft wel een eigen smaak ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..
Weet niet meer heel precies is al heuuuuuul lang gelezen
MIjn vader en moeder waren er gek op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het heeft wel een eigen smaak ja.
Verkleed vanuit de lucht als buizerd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |