Konijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker smullen dan maar
Wat heb je gisteren eigenlijk gegeten met het familiediner?
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestrooptquote:
Twee konijnen zelfsquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, je had zijn schuilplaatst gevonden en hem gestroopt
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.quote:
O jee derrabbit ook alquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel gelust, ik vind konijn niet lekker.
Heb je het goed klaargemaakt geproefd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het te taai?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het niet goed klaargemaaktquote:
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..quote:
Het heeft wel een eigen smaak ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De smaak vond ik niet lekker, heb het een paar keer geprobeerd..
Weet niet meer heel precies is al heuuuuuul lang gelezen
MIjn vader en moeder waren er gek op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het heeft wel een eigen smaak ja.
Verkleed vanuit de lucht als buizerd?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd, toen wij nog in Bergen op Zoom woonde.met zijn werk (luchtmacht) jagen voor de Kerst en standaard een paar dagen voor de kerst hing en een konijn in de schuur.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader en moeder waren er gek op.
Ik echt niet zal het ook nooit meer eten.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verkleed vanuit de lucht als buizerd?
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig ben je dat niet verplicht
Snap ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 10: mooi 10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proeven
Nee, beide ouders leven niet meer, dus ik hoef niets meer verplicht te proevenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, beide ouders leven niet meer, dus ik hoef niets meer verplicht te proeven
Vond je het wel wat hebben dat je vader bij de luchtmacht zat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee we werden altijd wel 'verplicht' een stukje te proeven
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond je het wel wat hebben dat je vader bij de luchtmacht zat?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?
Ik heb het nooit als iets bijzonders gezien of zo eigenlijk
Dat is helemaal prima heur. Wel wat leuker spreekbeurtmateriaal dan accountantquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezien dan mijn vader. Was gewoon een baan toch?
Ik heb het nooit als iets bijzonders gezien of zo eigenlijk
Ik denk dat wat voor je beroep je ook hebt het even belangrijk is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima heur. Wel wat leuker spreekbeurtmateriaal dan accountant
Of putjesschepper op zeequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat wat voor je beroep je ook hebt het even belangrijk is.
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereld
Vind ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu ministerpresident of vuilnisman bent, als beide hun werk niet goed doen wordt het een puinhoop in de wereld
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vindquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mensen zijn er jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vind
Gisteren net die aflevering van Stranger Things gekeken waarin Eleven haar spreekbeurt stond te stamelen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Spreekbeurten.... Sta je voor je klas je verhaal te stammelen....
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgtquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je rijroutes en dingen die mensen in de kliko's gooien interesting vind
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |