Heb je nog grootmoeders tips voor onrustige benen behalve magnesiumquote:
Was het maar zo feest. Ik heb er zelf ook zo last van, vooral in de avond.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nog grootmoeders tips voor onrustige benen behalve magnesium
Ohquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest. Ik heb er zelf ook zo last van, vooral in de avond.
Ja je zit natuurlijk veel voor je werk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oké meer bewegen dus. De rest doe ik al
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je zit natuurlijk veel voor je werk.
Hier staan ook wel wat tips
https://omaweetraad.nl/rusteloze-benen
Je lijf reageert nu natuurlijk ook anders door de zwangerschapquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Eerder niet…. Ik denk dat dat het is. Wist niet dat het zo’n grote impact had.
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijf reageert nu natuurlijk ook anders door de zwangerschap
Iets m inder met een dekentje op bank maar af en toe even lopen kijken of dat helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.
Moet weer vaker bewegen.
Het is ook zo lekker om zo te zitten, liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… je hebt gelijk. Ik ben echt lui geworden.
Moet weer vaker bewegen.
Ik bestel boodschappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?
Veel mensen denken te kunnen zingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik was benieuwd naar de theatershow van Andre Hazes omdat hij daar over zijn leven verteld
Maar hemel wat zingt die vent slecht zeg.
En had verdrieieieiiiet of jooooooooong die fibratie die veel Nederlandse zangers hebben is bij hem wel heel erg
EN hij zingt met zo piepstemmetje
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel mensen denken te kunnen zingen.
Of voor het slapen gaan even een uurtje wandelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke dag wandelen naar en van de supermarkt?
Hoe komt dat dan dat je motivatie weg is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel weer naar de sportschool. Kan ik mooi m’n frustratie kwijt ook.
Even die drempel over. Bizar dat ik mezelf nu moet slepen nadat je een aantal weken weinig doet. Had niet verwacht dat de motivatie zover zou wegzakken.
Dit is echt kattegejank ik ben verbaasd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel mensen denken te kunnen zingen.
Bijvoorbeeld. Maar dan wel als het wat warmer is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of voor het slapen gaan even een uurtje wandelen
Ik moest ontstressen. Ik was echt tegen t randje van overbelasting. En voor dat icsi traject noodzakelijk. Ik ben er nu in doorgeschoten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan dat je motivatie weg is?
O door je werk gelukkig had je het op tijd door.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest ontstressen. Ik was echt tegen t randje van overbelasting. En voor dat icsi traject noodzakelijk. Ik ben er nu in doorgeschoten.
Maar toen stond/liep ik de hele dag. Dat is wel anders nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O door je werk gelukkig had je het op tijd door.
Net zoals je nu door hebt dat het nu ook niet oke is en je de draad weer langzaam op moet pakken. Je zelf een spreekwoordelijke schop onder de kont geven.
Toen is niet nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toen stond/liep ik de hele dag. Dat is wel anders nu.
Klopt
Was vorige maaaannnddddquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen is niet nu![]()
Ja en daar moet je dus weer even doorheen. Zoals je zelf al zegt je moet de motivatie weer zoeken
Goed voornemen voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was vorige maaaannndddd
Jamorgen
Fijn toch dat dat voor je werktquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij helpt het hebben van een takenlijst op een whiteboard.
Komt goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
M’n mama had weer gelijk.
“Van niks doen wordt je lui”
SOms heb je het ook echt nodig om even niets te doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
M’n mama had weer gelijk.
“Van niks doen wordt je lui”
Hey Puzzie, heb je leuke dagen bij je moeder gehad?quote:
Hi Dotquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, heb je leuke dagen bij je moeder gehad?
Fijn zo, toch zo leuk dat je dat nog met haar kan doen he.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Dotjazeker, ik heb een ring gemaakt , en hij is nog goed gelukt ook
![]()
Hier ook alles goed?
Koper met een grote steen ge-electroformedquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, toch zo leuk dat je dat nog met haar kan doen he.![]()
Wat voor ring heb je gemaakt?
Hier alles okidoki
Ik moest even opzoeken wat ge-electroformed wasquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koper met een grote steen ge-electroformed
Resultaat mag er zijn
Dat ben ik sowiesoquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat ge-electroformed was![]()
Je mag er toch best trots op zijn
Wat een verwennerijquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in.
[ afbeelding ]
quote:
Was nog overquote:
Lekker smullen dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |