Was powernap, zelfs niet gedroomdquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je dat vandaag niet doet en dan kijkt of je vannacht beter slaapt?
Gaat je niet meer lukken nu denk ik.quote:
Melatonine een optie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was powernap, zelfs niet gedroomd
Moet wel zeggen dat ik als kind ook al slecht sliep
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
NIets hoor gooi af en toe random een smiley er in.quote:
Nice, ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt Justin wel. Alles voor de punten.quote:
Lekker sneer doe je goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je lijkt Justin wel. Alles voor de punten.
Haha is geen sneer. Is gewoon een observatie. Moet je ook lekker zelf weten.quote:
Vooruitquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets hoor gooi af en toe random een smiley er in.
Een observatie van het laatste uur dan zekerquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha is geen sneer. Is gewoon een observatie. Moet je ook lekker zelf weten.
Ik ben er net, heb alleen goedemorgen gezegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een observatie van het laatste uur dan zeker
Ja dat zie ik niet natuurlijk. Voor het zelfde geld dat je al een tijd te f5’enquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er net, heb alleen goedemorgen gezegd
Een bolk smiley dan maar voor de puntenquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een observatie van het laatste uur dan zeker
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bolk smiley dan maar voor de punten
quote:
Ben geen peerdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
als goedmakertje hier een lekker kopje koffie. Met een kerstkransje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |