Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar er zal maar eens een maand geen vuilnis opgehaald worden moet je kijken wat een rotzooi en ratten je krijgt
Dat is zeker waar. En het is ook voor iedereen verschillend wat met interressant vindtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.
Maar niet iedereen wil dat en heeft dezelfde interessesquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ene beroep is toch wel wat interessanter dan de ander. Bij de ene maak je meer mee dan bij de ander.
Zo kende ik iemand die bij een vuilverbrandingsoven werkte en daar altijd hele verhalen over wist te vertellen van hoe geweldig het allemaal was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil dat en heeft dezelfde interesses
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas hoopt dat Dotteke nog een kop koffie over heeft.
Rustig rustig, was even verse zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke is weggerend? Geen koffie?
Domme eigenbolkert ben je toch zo kom je nooit verderquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig rustig, was even verse zetten
Zit ik mezelf in te houden, bolk jij jezelfquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was ongeduldig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig rustig, was even verse zetten
Het is en blijft een man MK:Pquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit ik mezelf in te houden, bolk jij jezelf
Die is goedquote:
Ik drink decafquote:
Moet ik ook nog vandaag ergensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |