Het is niet dat de lijst ineens totaal kut is ofzo maar er zijn wel weer wat dingen minder dan vorig jaar en... weinig beter.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan de haters; ik heb wel de hele avond geluisterd, ondanks dat ik weinig hier was en ik wil zeggen: de top 2000 is hartstikke levend. Ik heb genoten van de muziek.
Compleet vrijwillig in de woonkamerquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat deed je bij je offeraltaar?
FOK IS NIET DOOD!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan de haters; ik heb wel de hele avond geluisterd, ondanks dat ik weinig hier was en ik wil zeggen: de top 2000 is hartstikke levend. Ik heb genoten van de muziek.
ik snap echt geen ruk van de hele hype. Zingt niet bijzonder en ook niet extreem knap ofzoquote:
Vanuit mijn middelbare school mochten er 2 naar die cursus toe. Ik wou wel. Was gewoon een examen voor (in mijn geval) B2 niveau duits volgens CEFR niveaus bij het Goethe institut. Waren lessen van 2 weken met dan een eindexamen. Ik deed het vooral voor de fun, maar ik heb dus officieel B2-niveau Duitsquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt erg mooi! Wat was dat voor cursus?
Zomer-Whamageddon is best tof jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het grote opbiechten is begonnen? Ik heb doodleuk een veel te enthousiast dansje gedaan op Club Tropicana, inclusief bloemenkrans en ananasjes
Eefje heeft toch ook een parlandosong? En Don't Delete The Kisses?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:57 schreef Gretzl het volgende:
BLANK SPACE is waarschijnlijk de mooiste parlandosong die ik ken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik moet wel zeggen dat er gisteren overdag weinig aan was...quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet dat de lijst ineens totaal kut is ofzo maar er zijn wel weer wat dingen minder dan vorig jaar en... weinig beter.
Ja nu mag het weer. Wel nogsteeds boos over kerstavond.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zomer-Whamageddon is best tof ja
Geloof niet dat er een rationale verklaring voor isquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap echt geen ruk van de hele hype. Zingt niet bijzonder en ook niet extreem knap ofzo
Ik Marina (house mix) van Rocco Granataquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Vind dit persoonlijk de minste van de hits van 1989, denk ik
Ik denk dat het redelijk behapbare muziek is, veel mensen vinden dat wel lekker dunkt me. Maar ja, mij verveelt het alleen maar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niet dat er een rationale verklaring voor is
Vind het wel redelijke kwaliteit. Even los van smaakquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp de hype rondom nummers zoals deze totaal niet.
Goede zakenvrouw met een neusje voor de juiste marketing, volgens mij is het uiteindelijk vooral datquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niet dat er een rationale verklaring voor is
Ow, ik heb dit dus elke keer fout gezongenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Misheard lyrics genot "Starbucks Lover"
Ik verwacht Eve of the War ook nog wel wat hoger hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de Snob 2000 kwam ook al iets moois voorbij
Tof! En dat in zo'n mooie stad als Dresdenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vanuit mijn middelbare school mochten er 2 naar die cursus toe. Ik wou wel. Was gewoon een examen voor (in mijn geval) B2 niveau duits volgens CEFR niveaus bij het Goethe institut. Waren lessen van 2 weken met dan een eindexamen. Ik deed het vooral voor de fun, maar ik heb dus officieel B2-niveau Duits(nu niet meer hoor).
Het zit op zich prima in elkaar, maar het probleem wat ik een beetje heb met de nummers die ik van TS heb gehoord is dat het me gewoon helemaal niks doet. Ene oor in, andere oor uit. Wel geinig maar ik zou het nooit terugluisteren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het wel redelijke kwaliteit. Even los van smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |