Beter dan Dj Paul ja?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de allerbeste plaat in dit genre. Geweldige beat, fantastische zang en tekst.
En natuurlijk D-Rock GODWat een man om zo lang door te gaan met die slopende ziekte.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed nummer voor stalkers
'Je bent nooit alleen'
[ afbeelding ]
Dit vind ik muzikaal veel interessanter en de teksten zijn ook stukken beter dan bij Paulus de boskabouter.quote:
Ja qua tekst is dat niet moeilijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik muzikaal veel interessanter en de teksten zijn ook stukken beter dan bij Paulus de boskabouter.
Vind ik ook hun tofste! Maar is niet zo'n grote plaat denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik had op Fairytales gestemd, vind ik een veel leukere plaat van ze dan dit
Ik vind het wel prettig, een eurodancenummer met een boodschap. Dat ligt voor mij meer in het verlengde van de discotraditie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ja qua tekst is dat niet moeilijk
Geen post over een mok?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EURODANCE ANTHEM
eindelijk terug in de lijst!!
Dat laatste is wel enorm respect ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de allerbeste plaat in dit genre. Geweldige beat, fantastische zang en tekst.
En natuurlijk D-Rock GODWat een man om zo lang door te gaan met die slopende ziekte.
Maar als je er niet op stemt komt die er sowieso niet inquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Vind ik ook hun tofste! Maar is niet zo'n grote plaat denk ik
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Gretzl het volgende:
Blijft wel tragisch dat 2 Brothers on the 4th Floor pas weer een serieuze T2000-comeback maken door tragisch persoonlijk leed.
In een normale wereld waren Never Alone en Dreams meubilair geweest in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Tja, dat lees hebben veel artiesten ook als ze dood zijn gegaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Gretzl het volgende:
Blijft wel tragisch dat 2 Brothers on the 4th Floor pas weer een serieuze T2000-comeback maken door tragisch persoonlijk leed.
In een normale wereld waren Never Alone en Dreams meubilair geweest in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Oja vandaar zeker deze bonusquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ben nog aan het verwerken dat Syb de nieuwe zanger van The Scene is
Ik heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Blijven missen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Ben je helemaal van de wereld?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
net als Limbolandquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef alopio het volgende:
Kut friezen ook. Afsteken en een Amerika geven
Het is allemaal bagger.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Solotovski het volgende:
Woorden zonder woorden > hart van mijn gevoel
Well played.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de wereld?
Ik zie dat ze op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden staan. Dan vrees ik dat ik ze zomaar eens zou kunnen zien.quote:
Vergeleken met ene Pascal uit Zeeland verdient die wel een Nobelprijs voor de dichtkunstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef hihohaswessam het volgende:
het is niet echt een dichter he die syb
Sorry dat je het zo moet horen, maar The Lau is deaudquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Weglopen is een optiequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat ze op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden staan. Dan vrees ik dat ik ze zomaar eens zou kunnen zien.
NoooOOooOOOOoooo...quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry dat je het zo moet horen, maar The Lau is deaud
ja dat is de leukstequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, van de 4 die er in stonden is Woorden Zonder Woorden wel de enige die ik nog een beetje kan handlen.
Die moest ik vroeger voor het vak muziek zingen met de klas. Die ken ik nog steeds woord voor woordquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Solotovski het volgende:
Woorden zonder woorden > hart van mijn gevoel
ik ga persoonlijk toch sneller voor iemand die in ieder geval nog probeert om metaforen te gebruiken maar die compleet vernacheld dan iemand die gewoon de hele tijd letterlijk zingt wat hij bedoeldquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Vergeleken met ene Pascal uit Zeeland verdient die wel een Nobelprijs voor de dichtkunst
Avonturen van 2 potlodenquote:
Dat is de mindere versie van dit nummer inderdaad.quote:
Gisteren al gepostquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen post over een mok?
Bekijk deze YouTube-video
Ik vrees dat het nu allemaal wat minder bijzonder zal zijn live.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Toch wel 1 van hun zaligste
Zo fijn live ook
3x live mogen zien…MET Keith GODquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Toch wel 1 van hun zaligste
Zo fijn live ook
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imoquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nu allemaal wat minder bijzonder zal zijn live.
Net als Maxi bij Faithless. Al vind ik bij The Prodigy Music For The Jilted Generation eigenlijk de beste plaat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imo
Blij hem nog gezien te hebben
En The Lau bij The Scenequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Maxi bij Faithless.
Bij Maxi vond ik dat nog meer dan bij the Prodigy eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Maxi bij Faithless. Al vind ik bij The Prodigy Music For The Jilted Generation eigenlijk de beste plaat.
Post Traumatic Syb Disorderquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die moest ik vroeger voor het vak muziek zingen met de klas. Die ken ik nog steeds woord voor woord![]()
#PTSD
Bij Lowlands stond ik echt pal vooraan toen. Wat een energie en uitstraling had Keith. Een bonk chaosquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imo
Blij hem nog gezien te hebben
"Zangeresjes"quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Froukje
Van al die zangeresjes vind ik haar wel echt tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |