3x live mogen zien…MET Keith GODquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Toch wel 1 van hun zaligste
Zo fijn live ook
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imoquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nu allemaal wat minder bijzonder zal zijn live.
Net als Maxi bij Faithless. Al vind ik bij The Prodigy Music For The Jilted Generation eigenlijk de beste plaat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imo
Blij hem nog gezien te hebben
En The Lau bij The Scenequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Maxi bij Faithless.
Bij Maxi vond ik dat nog meer dan bij the Prodigy eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Maxi bij Faithless. Al vind ik bij The Prodigy Music For The Jilted Generation eigenlijk de beste plaat.
Post Traumatic Syb Disorderquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die moest ik vroeger voor het vak muziek zingen met de klas. Die ken ik nog steeds woord voor woord![]()
#PTSD
Bij Lowlands stond ik echt pal vooraan toen. Wat een energie en uitstraling had Keith. Een bonk chaosquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Heel eerlijk maakte Keith wel de band imo
Blij hem nog gezien te hebben
"Zangeresjes"quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Froukje
Van al die zangeresjes vind ik haar wel echt tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |