Tja, dat lees hebben veel artiesten ook als ze dood zijn gegaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Gretzl het volgende:
Blijft wel tragisch dat 2 Brothers on the 4th Floor pas weer een serieuze T2000-comeback maken door tragisch persoonlijk leed.
In een normale wereld waren Never Alone en Dreams meubilair geweest in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Oja vandaar zeker deze bonusquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ben nog aan het verwerken dat Syb de nieuwe zanger van The Scene is
Ik heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Blijven missen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Ben je helemaal van de wereld?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
net als Limbolandquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef alopio het volgende:
Kut friezen ook. Afsteken en een Amerika geven
Het is allemaal bagger.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Solotovski het volgende:
Woorden zonder woorden > hart van mijn gevoel
Well played.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de wereld?
Ik zie dat ze op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden staan. Dan vrees ik dat ik ze zomaar eens zou kunnen zien.quote:
Vergeleken met ene Pascal uit Zeeland verdient die wel een Nobelprijs voor de dichtkunstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef hihohaswessam het volgende:
het is niet echt een dichter he die syb
Sorry dat je het zo moet horen, maar The Lau is deaudquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Weglopen is een optiequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat ze op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden staan. Dan vrees ik dat ik ze zomaar eens zou kunnen zien.
NoooOOooOOOOoooo...quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry dat je het zo moet horen, maar The Lau is deaud
ja dat is de leukstequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, van de 4 die er in stonden is Woorden Zonder Woorden wel de enige die ik nog een beetje kan handlen.
Die moest ik vroeger voor het vak muziek zingen met de klas. Die ken ik nog steeds woord voor woordquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Solotovski het volgende:
Woorden zonder woorden > hart van mijn gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |