Beter dan Dj Paul ja?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de allerbeste plaat in dit genre. Geweldige beat, fantastische zang en tekst.
En natuurlijk D-Rock GODWat een man om zo lang door te gaan met die slopende ziekte.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed nummer voor stalkers
'Je bent nooit alleen'
[ afbeelding ]
Dit vind ik muzikaal veel interessanter en de teksten zijn ook stukken beter dan bij Paulus de boskabouter.quote:
Ja qua tekst is dat niet moeilijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik muzikaal veel interessanter en de teksten zijn ook stukken beter dan bij Paulus de boskabouter.
Vind ik ook hun tofste! Maar is niet zo'n grote plaat denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik had op Fairytales gestemd, vind ik een veel leukere plaat van ze dan dit
Ik vind het wel prettig, een eurodancenummer met een boodschap. Dat ligt voor mij meer in het verlengde van de discotraditie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ja qua tekst is dat niet moeilijk
Geen post over een mok?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EURODANCE ANTHEM
eindelijk terug in de lijst!!
Dat laatste is wel enorm respect ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de allerbeste plaat in dit genre. Geweldige beat, fantastische zang en tekst.
En natuurlijk D-Rock GODWat een man om zo lang door te gaan met die slopende ziekte.
Maar als je er niet op stemt komt die er sowieso niet inquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Vind ik ook hun tofste! Maar is niet zo'n grote plaat denk ik
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Gretzl het volgende:
Blijft wel tragisch dat 2 Brothers on the 4th Floor pas weer een serieuze T2000-comeback maken door tragisch persoonlijk leed.
In een normale wereld waren Never Alone en Dreams meubilair geweest in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |