quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Beter dan een van the white album
Bijkomend probleem is ook dat het allemaal om de streams draait en erg geen tijd meer is voor enige vorm van opbouw in een nummer omdat het direct plankgas moetquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste probleem met de muziek van tegenwoordig. de melodieën zijn prima de ritmes zijn goed. Maar men is zo bang zijn eigen stem te gebruiken dat producers dat nog liever onder een computergeluid verstoppen dan iemand een paar zanglessen te laten nemen. het gevolg is dat ik gewoon niet meer herken wie er aan het zingen is omdat iedereen dezelfde software en dezelfde technieken gebruikt. het klinkt allemaal hetzelfde
Of gewoon ATCQ, Madvillain of Mobb.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:53 schreef Bugno3 het volgende:
Hier had ook Bad Meets Evil kunnen staan.
Tsjah dikke, neem appelsapquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:53 schreef alopio het volgende:
Yo ik ben aminam, gij zijt de brood
Ik ben de ham en jij de gangster en jij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
Gij zijt een kei dikke zak met kloot
Als jij een hamburger koopt sta je kei dik rood
Jij moet dood met een zak met brood
Deze plaat was echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Dit vind ik wel een van de matige nummers van Eminem
Al die kut kinderen hysterisch dat Taylor een nummer van 9 minuten heeft.. “want dat heeft nog nooit iemand gedaan”quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is ook dat het allemaal om de streams draait en erg geen tijd meer is voor enige vorm van opbouw in een nummer omdat het direct plankgas moet
Erg storend ja, OpbouwGenot.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is ook dat het allemaal om de streams draait en erg geen tijd meer is voor enige vorm van opbouw in een nummer omdat het direct plankgas moet
Inderdaad...quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Al die kut kinderen hysterisch dat Taylor een nummer van 9 minuten heeft.. “want dat heeft nog nooit iemand gedaan”
Ok hold my beer
Ik denk ik breng het nog even netjes, het is tenslotte kerstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze plaat was echt een verschrikking.
Reeds (twee maal) besproken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef Gehenna het volgende:
Hier had ook iets van Tribe Called Quest kunnen staan
I'm going to attempt to drown myselfquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef Gehenna het volgende:
Role model is het enige nummer van hem die ik wel echt tof vind denk ik
En als je er nog wat moderns bij wilt gooi je ook nog War On Drugs er achteraanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef alopio het volgende:
[..]
*start tubular bells op
*gooit pink floyd aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"I Feel Love. Elk jaar boven aan mijn stemlijstje. De briljante Donna Summer met als producer de briljante Giorgio Moroder. Elke keer als ik dat nummer instart, gebeurt er iets. Het is bijna vijftig jaar oud, maar klinkt ongelooflijk niet gedateerd."EMMELY GODIN
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Kiwanukaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je er nog wat moderns bij wilt gooi je ook nog War On Drugs er achteraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |