Alleen de oudjes blijkbaar nog dan. Vind het jammer dat daar zoveel gebruik van wordt gemaakt.quote:
Mand.quote:
En het klinkt veel als hetzelfde. Terwijl een kleine imperfectie in de zang het juist mooier of breekbaarder maakt, echter, meer gevoelquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste probleem met de muziek van tegenwoordig. de melodieën zijn prima de ritmes zijn goed. Maar men is zo bang zijn eigen stem te gebruiken dat producers dat nog liever onder een computergeluid verstoppen dan iemand een paar zanglessen te laten nemen. het gevolg is dat ik gewoon niet meer herken wie er aan het zingen is omdat iedereen dezelfde software en dezelfde technieken gebruikt. het klinkt allemaal hetzelfde
voor de eerste elpee en love over gold zijn fantastisch.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste 2 LP's van Dire Straits zitten vol karige meuk
Keith gaat het eerst denk ik. Mick is echt nog heel fit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Stones krijgen klap op klap dit jaar.
Tijd voor Mick of Keith om te gaan hemelen vrees ik
Keith heeft het eeuwige leven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Stones krijgen klap op klap dit jaar.
Tijd voor Mick of Keith om te gaan hemelen vrees ik
Telegraph Road Genotquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor de eerste elpee en love over gold zijn fantastisch.
Keith is onsterfelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Keith gaat het eerst denk ik. Mick is echt nog heel fit.
Love over gold staat geen slecht nummer op.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Telegraph Road Genot![]()
(En ja ik weet dat jij SoS prefereert)
QFTquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love over gold staat geen slecht nummer op.
Industrial diseasequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love over gold staat geen slecht nummer op.
dat is een minder liedje, maar geen slecht nummer.quote:
Beter dan een van the white albumquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar met een quiz een puzzel van de albumhoes van Exile on Main Street gewonnen. 500 zwart witte stukjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |