Vrouwen die Nederlands zingen dan?quote:
Nee. Maar de producties zijn wel top notch.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef 4-elements het volgende:
Kan deze dame ook zingen zonder autotune?
Ja het is wel wat wisselvallig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef peaceman het volgende:
Ik vind bij Froukje het niveau in liedjes wel erg verschillen
Dat doet (helaas) niemand meerquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef 4-elements het volgende:
Kan deze dame ook zingen zonder autotune?
The Prodigy had natuurlijk ook die albums zonder Keith als boegbeeld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Maxi vond ik dat nog meer dan bij the Prodigy eigenlijk.
Alles draait bij The Prodigy om Howlett-godquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Prodigy had natuurlijk ook die albums zonder Keith als boegbeeld.
dat is ook mijn grootste probleem met de muziek van tegenwoordig. de melodieën zijn prima de ritmes zijn goed. Maar men is zo bang zijn eigen stem te gebruiken dat producers dat nog liever onder een computergeluid verstoppen dan iemand een paar zanglessen te laten nemen. het gevolg is dat ik gewoon niet meer herken wie er aan het zingen is omdat iedereen dezelfde software en dezelfde technieken gebruikt. het klinkt allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
De beats van dit nummer zijn wel prima, dat autotune gebrabbel er doorheen is een beetje jammer
Zeer zelfs.quote:
stem dan It never rains erin of down by the waterlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |