Ik mis Monkey3.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gorillaz, Arctic Monkeys, Guano Apes.
En vooruit, The Monkees ook nog.
Ik hoor het nu als 'kwaak kwaak kwaak'quote:
Internationaalquote:Op donderdag 25 december 2025 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mis Monkey3.
Twee keer live gezienDit jaar nog.
Vakkundig de coronaperiode ontlopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Wappie avant la lettre, die Bowie
Het vriest. Wak wak wak.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoor het nu als 'kwaak kwaak kwaak'
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dacht dat je neef Donald dat eerder zou zeggen?
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)quote:Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mandrill is ook een puike apenband
Net niet gehaald, net als Manfred Manndrillquote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Annabelquote:Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef camilero het volgende:
[..]
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)
Jeetje, dat jij hier nog eens zou posten zeg, dat is lang geleden!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef Donaduck het volgende:
[..]
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.
Harry nog wel, toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Niet eens in de keuzelijst volgens mijquote:
Als je springt ga je naar boven hoor.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef EDMAN- het volgende:
Mijn eerste cassettebandje, Michael![]()
daarna kwamen thunderdome 7 en 8, het ging hard naar beneden
Ik trek ook net een quadrupel openquote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier gaat ook een lekker quadrupeltje open
Na een lange werkdag zit ik hier aan de proseccoquote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Radio2 is een smakeloos landquote:Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet eens in de keuzelijst volgens mij
Helaas nietquote:
Welkom.quote:
Lekker! Welke heb jij? Hier een Gestrafte Snor, kende ik nog niet maar had mijn vrouw ergens gevondenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik trek ook net een quadrupel openGeniet ervan!
Jamaar toen gingen ze ook veel eerder dood hequote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef camilero het volgende:
[..]
meisje van 14 naakt op de albumhoes, dat kon toen nog...
Morgen wel vrij?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Na een lange werkdag zit ik hier aan de prosecco
Is die uit Arnhem?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker! Welke heb jij? Hier een Gestrafte Snor, kende ik nog niet maar had mijn vrouw ergens gevonden
is hier opquote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan taggen we haar gewoon @essnhillsquote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ik zowaar een essnhillsje
Dit is ook een heel vergeetbaar nummer
Oké Marco. En oké Scorpions.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef camilero het volgende:
[..]
meisje van 14 naakt op de albumhoes, dat kon toen nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |