abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219593733
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
"Whap wha wha"
Wappie avant la lettre, die Bowie
  donderdag 25 december 2025 @ 23:14:29 #52
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_219593734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Gorillaz, Arctic Monkeys, Guano Apes.

En vooruit, The Monkees ook nog.
Ik mis Monkey3.

Twee keer live gezien :s) Dit jaar nog.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_219593737
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
"Whap wha wha"
Ik hoor het nu als 'kwaak kwaak kwaak'
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 25 december 2025 @ 23:15:11 #54
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593738
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:14 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Ik mis Monkey3.

Twee keer live gezien :s) Dit jaar nog.
Internationaal

Arctic Monkeys – waarschijnlijk de bekendste 🐒
Gorillaz – virtuele band, gorilla-vibes all over
Monkey3 – Zwitserse stoner/psychedelic rock
The Monkees – klassieker uit de jaren ’60
Baboon Show – Zweedse punkrock
Ugly Kid Joe (indirect: mascotte is een aap)
Monkey Majik – Japanse pop/rock
Silverback – meerdere bands met die naam (gorilla = silverback)

Meer alternatief / niche
King Kong Company
Talking Monkeys
The Flying Monkeys
Ape School
The Apes
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  donderdag 25 december 2025 @ 23:15:14 #55
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_219593739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:13 schreef camilero het volgende:

[..]
Wappie avant la lettre, die Bowie
Vakkundig de coronaperiode ontlopen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 25 december 2025 @ 23:15:25 #56
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_219593741
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef MTheBassman het volgende:

[..]
Ik hoor het nu als 'kwaak kwaak kwaak'
Het vriest. Wak wak wak.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_219593745
Mandrill is ook een puike apenband
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_219593748
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Het vriest. Wak wak wak.
Dacht dat je neef Donald dat eerder zou zeggen?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:16:12 #59
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593749
De Marco Borsato van zijn tijd _O_
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_219593750
Oh ja, deze is wel lekker *O*
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  ESF Reporter donderdag 25 december 2025 @ 23:16:23 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_219593751
Staan Maki and the Mechanics in de top 2000?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:16:42 #62
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_219593753
Heerlijke MJ *G* *O* *G* *O* *G*
pi_219593756
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 25 december 2025 @ 23:17:37 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219593760
Sooo tonighttttttt *O* *O* *O* *O* *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  ESF Reporter donderdag 25 december 2025 @ 23:17:40 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_219593761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
De Marco Borsato van zijn tijd _O_
Off the wallpaper. ;(
pi_219593764
a-HEE
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_219593766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Dacht dat je neef Donald dat eerder zou zeggen?
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.
Donald Duck.
pi_219593772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mandrill is ook een puike apenband
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 december 2025 @ 23:18:17 #69
426493 crew  PippenScottie
pi_219593773
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]
Off the wallpaper. ;(
Ik ben zo blij dat jij hier weer mee post O+
My friends all drive horses
pi_219593777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Net niet gehaald, net als Manfred Manndrill :(
pi_219593779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef camilero het volgende:

[..]
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)
Annabel O+
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 25 december 2025 @ 23:19:05 #72
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_219593780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef Donaduck het volgende:

[..]
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.
Jeetje, dat jij hier nog eens zou posten zeg, dat is lang geleden!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_219593781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Harry nog wel, toch?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:19:12 #74
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593782
Mijn eerste cassettebandje, Michael O+
daarna kwamen thunderdome 7 en 8, het ging hard naar beneden
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_219593783
Lekkere binnenkomer *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')