abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219593745
Mandrill is ook een puike apenband
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_219593748
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Het vriest. Wak wak wak.
Dacht dat je neef Donald dat eerder zou zeggen?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:16:12 #59
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593749
De Marco Borsato van zijn tijd _O_
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_219593750
Oh ja, deze is wel lekker *O*
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  ESF Reporter donderdag 25 december 2025 @ 23:16:23 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_219593751
Staan Maki and the Mechanics in de top 2000?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:16:42 #62
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_219593753
Heerlijke MJ *G* *O* *G* *O* *G*
pi_219593756
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 25 december 2025 @ 23:17:37 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219593760
Sooo tonighttttttt *O* *O* *O* *O* *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  ESF Reporter donderdag 25 december 2025 @ 23:17:40 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_219593761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
De Marco Borsato van zijn tijd _O_
Off the wallpaper. ;(
pi_219593764
a-HEE
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_219593766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Dacht dat je neef Donald dat eerder zou zeggen?
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.
Donald Duck.
pi_219593772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mandrill is ook een puike apenband
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 december 2025 @ 23:18:17 #69
426493 crew  PippenScottie
pi_219593773
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]
Off the wallpaper. ;(
Ik ben zo blij dat jij hier weer mee post O+
My friends all drive horses
pi_219593777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Net niet gehaald, net als Manfred Manndrill :(
pi_219593779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef camilero het volgende:

[..]
En die van See Jungle! See Jungle! Go Ape Crazy! (en dan ben iknnog een deel van de titel vergeten)
Annabel O+
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 25 december 2025 @ 23:19:05 #72
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_219593780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef Donaduck het volgende:

[..]
Hallo, ik ben neef Donald. Ik zeg inderdaad wak wak wak.
Jeetje, dat jij hier nog eens zou posten zeg, dat is lang geleden!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_219593781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nilsson staat zeker ook niet in de lijst?
Harry nog wel, toch?
  donderdag 25 december 2025 @ 23:19:12 #74
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593782
Mijn eerste cassettebandje, Michael O+
daarna kwamen thunderdome 7 en 8, het ging hard naar beneden
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_219593783
Lekkere binnenkomer *O*
pi_219593785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef camilero het volgende:

[..]
Harry nog wel, toch?
Niet eens in de keuzelijst volgens mij
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 25 december 2025 @ 23:20:01 #77
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_219593789
Hier gaat ook een lekker quadrupeltje open :)
pi_219593792
En dit is dan weer jammer
pi_219593793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Annabel O+
meisje van 14 naakt op de albumhoes, dat kon toen nog...
pi_219593794
Hoera ok01 is er!
  donderdag 25 december 2025 @ 23:20:13 #81
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_219593795
oh deze vind ik wel leuk
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_219593796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef EDMAN- het volgende:
Mijn eerste cassettebandje, Michael O+
daarna kwamen thunderdome 7 en 8, het ging hard naar beneden
Als je springt ga je naar boven hoor.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_219593797
Beetje sky radio-achtig of zo dit.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_219593798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier gaat ook een lekker quadrupeltje open :)
Ik trek ook net een quadrupel open :) Geniet ervan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')