Jep.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik altijd kan blijven zeggen "nooit van gehoord"
ja ben zo blij dat ze dat even melden. anders zou ik denken dat Dirk een liedje van Taylor wasquote:
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
Ik snap echt niks van de Taylor hype
Goed gemarked wel, prima zakenvrouw
ja, maar die ik noemde staat ook in de peace3000quote:
een beetje het idee van Harry Potter dus?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.
Geen idee. Ik vind Harry Potter stom.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een beetje het idee van Harry Potter dus?
Ik vind het ook behang allemaal.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
Ik snap echt niks van de Taylor hype
Goed gemarked wel, prima zakenvrouw
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke staat het hoogste in de Top2000?
terechtquote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))
Ik ken best wat van haar maar dit zegt me niks.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))
ik luister nooit naar reclames... geen idee hoe maar ik weet mezelf er voor af te sluitenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, deze reclame over meisjesbesnijdenis ben ik nu ook meteen zatWaarom duurt ie zo ontzettend lang?
Stoute Woutertje zegt me dan weer niets. Wat heeft Koolmees gedaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik luister nooit naar reclames... geen idee hoe maar ik weet mezelf er voor af te sluiten
hoewel stoute woutertje wel door de filter kwam tijdens SR
blijkbaar was SR voor een doelgroep die moet sparen voor hun pensioen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stoute Woutertje zegt me dan weer niets. Wat heeft Koolmees gedaan?
Ik was erbij, en ben toen heel hard doorgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar was SR voor een doelgroep die moet sparen voor hun pensioen ofzo
Bazinquote:
een reclameboer vond van welquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?
Jeetje, wat ben je laat. Je hebt Faded gemist.quote:
De magie van TS is dat ze zelf het normale meisje was en zingt over dingen die veel vrouwen / meisjes herkennen over hun eigen levenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik was erbij, en ben toen heel hard doorgelopen.
Prima popmuzikant hoor begrijp mij niet verkeerd, maar zo bijzonder, tja
Gelukkig kunnen wij Emmely ook elke avond zienquote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Gretzl het volgende:
Beetje jaloers wel op Colin![]()
[ afbeelding ]
Mensen die wachten op het echte radio-evenementquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?
+1quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ja, of je had Folklore/Evermore heel goed moeten vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg dat. @datismijnmening we missen je!!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Kom eens snel terug, TayTay is erop.
Ik had nachtdienst.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je laat. Je hebt Faded gemist.
Nouja, je kunt niet zeggen dat het niet liep dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mensen die wachten op het echte radio-evenement
Oh de ochtenddienst werd uitbesteed? Achja, je moet ergens je slaap halen he?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had nachtdienst.
Inderdaad vanmorgen wel een genotsuurtje misgelopen
Toch had ik dit jaar wel weer het oude glazen huis gevoel wat ik al n tijd niet meer heb gehadquote:Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je kunt niet zeggen dat het niet liep dit jaar.
Maar over 2 weken luistert er weer geen hond naar 3.
En dan zeggen ze dat baby’s je slaap verstoren.quote:
Een van m'n kattenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie of wat zit er bij jullie onder de duim?
Hielp zeker wel mee dat ze dit jaar te gast waren in je oude thuisstad (heimat)?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch had ik dit jaar wel weer het oude glazen huis gevoel wat ik al n tijd niet meer heb gehad
En gifjes bakkenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij Emmely ook elke avond zien
Blin linkerduim en Mor rechterduim?quote:
Geslapen van half 5 tot 11. Ach ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat baby’s je slaap verstoren.
Dude wordt gewoon om 11 uur wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |