Jep.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik altijd kan blijven zeggen "nooit van gehoord"
ja ben zo blij dat ze dat even melden. anders zou ik denken dat Dirk een liedje van Taylor wasquote:
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
Ik snap echt niks van de Taylor hype
Goed gemarked wel, prima zakenvrouw
ja, maar die ik noemde staat ook in de peace3000quote:
een beetje het idee van Harry Potter dus?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.
Geen idee. Ik vind Harry Potter stom.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een beetje het idee van Harry Potter dus?
Ik vind het ook behang allemaal.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
Ik snap echt niks van de Taylor hype
Goed gemarked wel, prima zakenvrouw
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke staat het hoogste in de Top2000?
terechtquote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))
Ik ken best wat van haar maar dit zegt me niks.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
All Too Well (10 minute version (Taylor's version))
ik luister nooit naar reclames... geen idee hoe maar ik weet mezelf er voor af te sluitenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, deze reclame over meisjesbesnijdenis ben ik nu ook meteen zatWaarom duurt ie zo ontzettend lang?
Stoute Woutertje zegt me dan weer niets. Wat heeft Koolmees gedaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik luister nooit naar reclames... geen idee hoe maar ik weet mezelf er voor af te sluiten
hoewel stoute woutertje wel door de filter kwam tijdens SR
blijkbaar was SR voor een doelgroep die moet sparen voor hun pensioen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stoute Woutertje zegt me dan weer niets. Wat heeft Koolmees gedaan?
Ik was erbij, en ben toen heel hard doorgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar was SR voor een doelgroep die moet sparen voor hun pensioen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |