Orginele versies mogen ook weer gedraaid worden en zijn beterquote:
Beide versies zijn fabuleusquote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan veel over die meid zeggen, maar met die taylorversie heeft ze gewoon gelijk gehad.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit niet. En over vijf minuten waarschijnlijk ook niet meer.
Ze heeft het niet zonder reden allemaal opnieuw uitgebracht he.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Orginele versies mogen ook weer gedraaid worden en zijn beter
Goh nee dat is mij geheel ontgaan als Swiftie.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zonder reden allemaal opnieuw uitgebracht he.
Ik vind bij deze Taylor's Version beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Orginele versies mogen ook weer gedraaid worden en zijn beter
Net als bij Suzan en Freek dus.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik altijd kan blijven zeggen "nooit van gehoord"
Twee keer geld vangen voor hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zonder reden allemaal opnieuw uitgebracht he.
Oh dat wist ik niet maar zit ook weer niet zo diep in de Taylor Swift nieuws.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:53 schreef Nizno het volgende:
maar sinds ze de rechten van dr originelen in handen heeft hoeft die taylorversie niet per se meer, dat is ook waar
Ja wist niet dat ze de rechten weer terug had.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee keer geld vangen voor hetzelfde liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |